تبیان، دستیار زندگی
دولت یازدهم با همراهی مجلس توانست بخشی از مطالبات به حق مردم را محقق کند
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

سیاستِ نه افراط، نه تفریط

دولت یازدهم توانسته است انحرافی که موجب ایجاد مشکلات عدیده برای مردم در حوزه های مختلف شد را به راه صحیح بازگرداند.

بخش سیاست تبیان

شهرضایی

به گزارش تبیان به نقل از ایرنا به نقل از خانه ملت، ' عوض حیدپور شهرضایی ' در نطق میان دستور خود با تقدیر از مردم بخاطر شرکت در انتخابات مجلس شورای اسلامی و انتخابات مجلس خبرگان ، افزود: حضور پرشور مردم در پای صندوق های رای را باید به مردم سلحشور ایران اسلامی تبریک عرض نمایم و امیدوارم هر دو مجلس منشا برکات خیر برای مردم و نظام جمهوری اسلامی قرار گیرد.
نماینده مردم شهرضا در مجلس شورای اسلامی افزود: طی 40 سالی که در خدمت انقلاب اسلامی و ملت ایران بودم همیشه کلام امام علی (ع) را در نظر داشتم که اعتدال را رعایت نمایم و بر همین اساس به رغم آنکه در لیست اصولگرایان حضور داشتم در لیست ائتلاف اصلاح طلبان تهران نیز قرار گرفتم.
وی تصریح کرد: لذا شعار و رویکرد ' نه افراط و نه تفریط ' با اعلام اینکه وفادار به مشی اصولگرایی معتدل هستم نباید خشم همکاران سابق را برانگیزد در حالیکه برخی از دوستان قدیمی در روز قبل از انتخابات علیه اینجانب میتینگ انتخاباتی برگزار کرده و شعار ' اصولگرای معتدل به کار ملت و مجلس نیاید ' سردادند.
حیدرپور با ادای احترام به امام خمینی(ره) و شهدای جنگ تحمیلی گفت: لازم می دانم یاد و خاطره برادران شهیدم، سرداران حیدرپور را گرامی بدارم.
وی افزود: دلم می خواست آنچه که بر من گذشته را فراموش کنم اما مسئله اینجاست که ظلمی رخ داده است.
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: در دو سال گذشته بر اساس تجربه ای که دارم به این نتیجه رسیدم که راه و روش دولت برای نظام جمهوری اسلامی و مردم مفید است بنابراین از دولت جناب آقای روحانی حمایت کرده ام و از آنجایی که سرباز جمهوری اسلامی هستم از دولت حمایت خواهم کرد.
وی افزود: دولت یازدهم توانسته است انحرافی که موجب ایجاد مشکلات عدیده برای مردم در حوزه های مختلف شد را به راه صحیح بازگرداند.
نماینده شهرضا و دهاقان اضافه کرد: خوشبختانه دولت یازدهم با همراهی جدی مجلس نهم توانست بخشی از مطالبات برحق مردم را محقق کند که نیاز جامعه امروز ما است.
وی اظهارکرد: اگرچه زمان زیادی تا زمان انتخابات ریاست جمهوری باقی مانده است اما بهترین گزینه برای ریاست جمهوری دوازدهم، رئیس جمهوری فعلی است.
حیدرپور افزود: بهترین راه برای حل مشکلات کشور که در گذشته ایجاد شده این است که راه فعلی دولت نهادینه شود.
نماینده مردم شهرضا و دهاقان در مجلس نهم خطاب به اهالی حوزه انتخابیه خود گفت: گرچه توفیق خدمت و فعالیت برای من در دوره بعدی مجلس شورای اسلامی سلب شد اما ذره ای از عشق خدمت به مردم و دوستانم در دل من کم نشده است.
وی افزود: همانند گذشته در خدمت مردم خواهم بود و تجاربی که از حضور در سه دوره دوره مجلس شورای اسلامی به دست آورده ام را با تمام وجود در اختیار مردم قرار خواهم داد.


منبع : ایرنا

این مطلب صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر شده و محتوای آن لزوما مورد تایید تبیان نیست .