تبیان، دستیار زندگی
برنامه های توسعه امر به معروف و نهی از منکر در ایام نوروز بررسی شد
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

برنامه های توسعه امر به معروف و نهی از منکر در ایام نوروز بررسی شد

امر به معروف در نوروز

تبیان به نقل از گزارش خبرگزاری شبستان وبه نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان، جانشین دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر استان سمنان در این نشست که تحت عنوان هم اندیشی اجرای امر به معروف و نهی از منکر در آستانه سال جدید برگزار شد گفت: هدف از این نشست برنامه ریزی برای توسعه و ترویج امر به معروف و نهی از منکر در ایام نوروز به عنوان ایامی پرتردد و شلوغ، است.

حجت الاسلام غلامرضا عبدوس، با اشاره به عبور میلیون ها نفر زائر بارگاه ملکوتی حضرت امام رضا (علیه السلام) و مسافر از این استان اظهار داشت: در این خصوص باید با ایجاد پایگاههایی تحت عنوان خیمه معرفت و یا امر به معروف و نهی از منکر با مشارکت دستگاههای اجرای برای ترویج این فریضه استفاده شود.

وی همچنین با تجلیل از حضور گسترده و انقلابی مردم در پای صندوق های رای در انتخابات هفتم اسفند گفت: مردم در این انتخابات حماسه ای توام با شور و شعور دینی و انقلابی آفریدند و برای حفظ نظام و تبعیت از رهبری به میدان آمدند و حضور خود را به نمایش گذاشتند.

جانشین دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر استان سمنان گفت: پس از انتخابات همه باید به وظایف دینی و شرعی و اجتماعی خود عمل کنیم.

در این نشست نمایندگان دستگاههای اجرایی عضو دیدگاهها و برنامه های خود را برای ترویج فریضه امر به معروف و نهی از منکر ارائه کردند.


خبرگزاری شبستان :: Shabestan News

این مطلب صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر شده و محتوای آن لزوما مورد تایید تبیان نیست .