تبیان، دستیار زندگی
انتخابات فرصتی برای جابجایی جریان های مختلف در جامعه است
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

فرصت جابجایی جریان های مختلف جامعه

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی انتخابات را نعمتی برای جامعه دانست و گفت: انتخابات فرصتی برای چرخش و جابجایی نیروها در جامعه است.

بخش سیاست تبیان
توکلی

به گزارش تبیان به نقل از خبرنگار مهر، احمد توکلی شامگاه چهارشنبه در جمع نمازگزاران مسجد جواهری مشهد انتخابات را فرصتی برای چرخش و جابجایی نیروهای مختلف در جامعه دانست و تاکید کرد: این مردم هستند که می توانند با اراده و استفاده از فرصت انتخاب خود جایگاه گروه ها و جریان های مختلف را در جامعه تغییر دهند و این مسئله نعمت بزرگی است که نصیب ملت ما شده است.

وی خاطرنشان کرد: اگر جناح ها به دنبال باندبازی و تبانی و جناح گرایی و حزب گرایی باشند مردم هم رفتاری مشابه رفتار آن ها خواهند داشت.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با اشاره به تبلیغات منفی گروهی در جامعه تاکید کرد: اگر بنای انقلاب مشکل می داشت الان اوضاع جامعه بسیار نامناسب می بود.

وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر برخی از جریان هایی که خود را روشنفکر می دانند از رضا شاه دفاع می کنند در حالی که رضا شاه فردی بود که در کشور دو سازمان ثبت اسناد و املاک داشت و یکی از این سازمان متعلق به املاک و دارایی های شاه بود و با این وجود باز هم مورد حمایت برخی از گروه های جامعه قرار می گیرد.

توکلی با بیان اینکه ایران کشوری ثروتمند است اما مردم آن به خوبی و در رفاه زندگی نمی کنند، تصریح کرد: در حال حاضر کشورهای شرق، غرب، شمال و جنوب ایران در ناامنی به سر می برد و حتی در روسیه و فرانسه نیز داعش عملیات های تروریستی انجام می دهد.

وی ادامه داد: با وجود ناامنی در کشورهای مختلف اما امنیت در کشور ما وجود دارد و این نعمت زمانی احساس می شود که جامعه در ناامنی به سر ببرد و باید قدر این نعمت را دانست.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه از ۴۰۰ سال گذشته هر جنگی که علیه ایران بوجود آمده بود بخشی از کشورمان از این آب و خاک جدا شد، اظهار کرد: تنها جنگی که دشمن نتوانست حتی یک وجب از خاک کشورمان را تصاحب کند جنگ تحمیلی عراق علیه ایران بود.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی افزود: دفاع مقدس به رهبری روحانیت به پیروزی رسید و این حقیقت را نباید هیچ گاه فراموش کنیم.


منبع : خبرگزاری مهر

این مطلب صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر شده و محتوای آن لزوما مورد تایید تبیان نیست .