تبیان، دستیار زندگی
کلمات و معانی خاصی به طور ویژه در لیست ها و تبلیغات انتخاباتی دیده می شود؛ اینبار دعوا بر سر مردم است و در واقع بی بی سی با شبکه سازی و تشویق مردم به شرکت در انتخابات و تجمع خیابانی ، سعی دارد مشابه عملیات انتخابات سال 88 را بار دیگر به مرحله اجرا بگذارد
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

از دعوای سیاسی تا تکرار انتخابات 88!

کلمات و معانی خاصی به طور ویژه در لیست ها و تبلیغات انتخاباتی دیده می شود؛ اینبار دعوا بر سر مردم است و در واقع بی بی سی با شبکه سازی و تشویق مردم به شرکت در انتخابات و تجمع خیابانی ، سعی دارد مشابه عملیات انتخابات سال 88 را بار دیگر به مرحله اجرا بگذارد تا شاید شکست آن سال را جبران نماید.

گروه جامعه تبیان
از دعوای سیاسی تا تکرار انتخابات 88!

راه اندازی یک حراجی بزرگ!
فرقی نمی کند به قول خودمان بالای شهری باشید یا پایین شهری .فرقی هم نمی کند اصل و نصبتان به کدام شهر یا حتی روستا بر می گردد و باز هم فرقی نمی کند که شاید درآمد ماهیانه تان از یک میلیون تومان هم بیشتر نباشد.اما همین که در یک شب باکلاس! به خیلی ها ثابت کنید که هیچ چیز از روشنفکران آن ور آبی کم ندارید،کافی است!

چشم امید داعش به انتخابات!
رکورد برگزاری انتخابات در طول سی و هفت سال از عمر انقلاب اسلامی حتی در ناامن ترین شرایط از افتخارات جمهوری اسلامی است؛ ایران توانسته است با اینکه مورد توطئه های بسیاری قرار گرفته است اما حتی در ناامن ترین و سخت ترین شرایط  مانند هشت سال دفاع مقدس در محیطی امن به برگزاری انتخابات بپردازد.

نظر شیخ الوزرا درباره انتخابات آینده  
برجام توفیق مرحله ای و برآمده از مقاومت و ایستادگی ملت ماست. نگاه ها به برجام در حال حاضر نگاه به فرجامِ برجام است و عملکرد مجلس آینده و دولت در سال آتی نشان دهنده ی ثمره ی این توافق ملی خواهد بود.

دعوا بر سر معیشت مردم!
کلمات و معانی خاصی به طور ویژه در لیست ها و تبلیغات انتخاباتی دیده می شود؛ اینبار دعوا بر سر مردم است!

اصلاح طلبان ادا باز، اصولگرایان نچسب!
مردم معتقدند که اصلاح طلبان فقط شعارها و حرف های شیک دارند و در میدان عمل هیچ هستند؛ از آن سو اصولگرایان نمی توانند به زبان مردم سخن بگویند و در آسمان ها سیر می کنند!

تکرار انتخابات 88 در 7 اسفند!
در واقع بی بی سی با شبکه سازی و تشویق مردم به شرکت در انتخابات و تجمع خیابانی ، سعی دارد مشابه عملیات انتخابات سال 88 را بار دیگر به مرحله اجرا بگذارد تا شاید شکست آن سال را جبران نماید.

قبل از انتخابات این مطلب را بخوانید!
لازم است بعد از گذشت این همه سال، به فکر استفاده از تجربیات گذشته باشیم که دیگر بار، به ضرر خود و به سود دشمن کاری نکنیم.

نماینده من کسی است که....( اینفوگرافی)
در کمتر از یک دقیقه با معیارهای نماینده اصلح خود آشنا شوید.

رأی به ژست های افقی!
باید ملاک های انتخاب را از اساس تغییر دهیم و بدانیم که در ژست های "افقی" معمولا خبری از افق روشن برای عموم مردم نیست.