تبیان، دستیار زندگی
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات بر ضرورت به کارگیری نیروهای کارآمد و متخصص در روابط عمومی ها تاکید کرد و افزود: درج سریع اخبار و عکس العمل مناسب نسبت به رویدادهای رسانه ای امری ضروری است و لازم است روابط عمومی ها نسبت به انعکاس رسانه ها و تشکیل واحد رصد
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

وزیر ارتباطات:ضرورت به کارگیری نیروهای کارآمد و متخصص در روابط عمومی ها

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات بر ضرورت به کارگیری نیروهای کارآمد و متخصص در روابط عمومی ها تاکید کرد و افزود: درج سریع اخبار و عکس العمل مناسب نسبت به رویدادهای رسانه ای امری ضروری است و لازم است روابط عمومی ها نسبت به انعکاس رسانه ها و تشکیل واحد رصد رسانه، اهتمام ویژه ای داشته باشند.

هومن بهلولی- روابط عمومی

جلسه شورای هماهنگی روابط عمومی های وزارت ارتباطات

به گزارش  کاوشگران روابط عمومی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، در یکصدمین جلسه شورای هماهنگی روابط عمومی های وزارت ارتباطات، سازمانها و شرکتهای وابسته،گفت: توجه به افکار عمومی و بازخورد رسانه ها بسیار حائز اهمیت است .
بر اساس گزارش مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، در ابتدای  جلسه دکتر فرنقی زاد رییس مرکز روابط عمومی وزارت، گزارشی از عملکرد مرکز روابط عمومی  وزارت و شورای هماهنگی روابط عمومی های  وزارت  ارتباطات و فناوری اطلاعات، ارائه کرد.
در ادامه ،دکتر واعظی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، با تسلیت شهادت حضرت زهرا (س)  گفت: با تلاشهای فراوان، روابط عمومی وزارت ارتباطات مسیرخود را یافته و بر روی ریل  درستی، حرکت  می کند.
وی بر ضرورت توجه به افکار عمومی و بازخورد رسانه ها تأکید کرد و ادامه داد: در کنار برگزاری مراسم ها و تشریفات، لازم است به افکار عمومی و اطلاع رسانی به موقع و صحیح و سریع  ، توسط رسانه ها، توجه شود.
وی با بیان اینکه  جایگاه روابط عمومی ها بسیار با اهمیت است، افزود: در برخی موارد همکاران  روابط عمومی،خودشان، نقش واقعی روابط عمومی را نمی دانند که باید در این زمینه  آموزش های  لازم صورت گیرد.
واعظی بر ضرورت به کارگیری نیروهای کارآمد و متخصص در روابط عمومی ها تاکید کرد و افزود: درج سریع اخبار و عکس العمل مناسب نسبت به رویدادهای رسانه ای  امری  ضروری است و لازم است روابط عمومی ها نسبت به انعکاس رسانه ها و تشکیل واحد رصد رسانه، اهتمام ویژه ای داشته باشند.
دکتر واعظی بر ضرورت توجه به روابط عمومی های استان ها تاکید کرد و افزود: باید ذهن فعال و نگاه درست در روابط عمومی استان ها شکل گیرد که این مهم با آموزش صحیح،  به وقوع می پیوندد.
وی با تشکر از تلاش فعالان روابط عمومی ها، گفت: لازم است ارزیابی  روابط عمومی ها هر سه ماه یکبار، توسط مرکز روابط عمومی وزارت، صورت پذیرد و سال آینده جهش بیشتری  در فعالیت های اطلاع رسانی، داشته باشیم.
وی تصریح کرد: انتظار آن است که در قبال زحمات افراد و فعالیتهای تخصصی که در شرکتها و سازمانهای وابسته صورت می گیرد ، انعکاس رسانه ای مناسب  درافکار عمومی انجام شود، چراکه این امر منجر به تشویق  بیشتر همکاران می شود.