تبیان، دستیار زندگی
فرمانده انتظامی پایتخت گفت: نیروی انتظامی بدون در نظر گرفتن گرایشها با جهت گیری های سیاسی، برقراری نظم و امنیت را در همه ستادهای انتخاباتی برعهده دارد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

حمایت نیروی انتظامی از ستادهای انتخاباتی

فرمانده انتظامی پایتخت گفت: نیروی انتظامی بدون در نظر گرفتن گرایشها با جهت گیری های سیاسی، برقراری نظم و امنیت را در همه ستادهای انتخاباتی برعهده دارد.

بخش اجتماعی تبیان
ستاد انتخاباتی

سرتیپ پاسدار حسین ساجدی نیا، فرمانده انتظامی تهران بزرگ، با اشاره به تلاش همه جانبه پلیس پایتخت در برقراری نظم و امنیت ستادهای انتخاباتی نامزدهای مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری، گفت: وظیفه پلیس برقراری نظم و امنیت تمامی ستادهای انتخاباتی نامزدها است و این اقدام بدون جهت گیری سیاسی انجام می شود.

این مقام انتظامی با تاکید بر سخنان بنیانگذار کبیر انقلاب حضرت امام خمینی(ره) مبنی بر عدم سوگیری نیروهای نظامی در زمان انتخابات، افزود: پلیس با عمل به این جمله ضمن تامین امنیت ستادهای انتخاباتی نامزدهای سیاسی، از هر گونه اقدامات مخالف قانون جلوگیری خواهد کرد.

رئیس پلیس پایتخت عنوان داشت: همه داوطلبانی که تایید صلاحیت شده اند مورد حمایت پلیس هستند و کسانی که در زمان تبلیغات قانونی کاندیداها سعی کنند با ایجاد مشکلات و جوسازی های ناسالم، فضای سالم انتخابات را بر هم بزنند با برخورد قانونی پلیس روبرو خواهند شد.

وی با اشاره به جلسات مکرر پلیس و روسای ستادهای انتخاباتی کاندیداهای مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: طی این جلسات بررسی های همه جانبه در خصوص برقراری نظم و امنیت ستادهای انتخابات و تبلیغات سالم و فضای سیاسی شهر تهران صورت گرفته و تصمیمات سازنده ای اتخاذ شده است.

سردار ساجدی نیا ضمن ابراز امیدواری از حضور میلیونی مردم کشور به خصوص شهروندان تهرانی پای صندوق های رای و نا امیدی دشمنان، گفت: مردم شهر تهران بار دیگر با حضور پرشور خود پای صندوق های رای همچون گذشته، توطئه دشمنان را خنثی کرده و نقش بر آب می کنند.

رییس پلیس پایتخت با تاکید بر لزوم پایبندی نامزدهای انتخاباتی و هواداران آنها به قانون اظهار داشت: امیدواریم ستادهای انتخاباتی و طرفداران کاندیداها همچون دوره های گذشته که اخلاق انتخاباتی را رعایت کرده اند، تا پایان خلق این حماسه سیاسی با روحیه ی برادری و اخوت با یکدیگر برخورد کرده و از ایجاد بی نظمی بپرهیزند.

وی با تصریح این موضوع که راهبرد پلیس پایتخت در زمان انتخابات تامین نظم و امنیت صندوق های رای و انتظام بخشی به امور انتظامی، اجتماعی و ترافیکی است، بیان کرد: مواردی که ستادهای انتخاباتی ملزم به رعایت آن هستند، به رؤسای ستادهای تبلیغاتی کاندیداها اعلام شده است و اگر فرد یا افرادی بخواهند خارج از ضوابط و قوانین برای مردم ایجاد مزاحمت کنند، مطابق قانون با آنان برخورد خواهد شد.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ در پایان ضمن تقدیر از همکاری خوب شهروندان با پلیس در همه موارد و موضوعات اجتماعی و انتظامی، گفت: تمام پیش بینی های لازم برای تامین امنیت انتخابات مورد بررسی قرار گرفته و انجام خواهد شد و شهروندان می توانند در صورت برخورد با مورد مشکوک، مراتب را  از طریق تلفن مرکز فرویت های پلیسی ۱۱۰ و یا مراجعه به نزدیک ترین مرکز انتظامی گزارش های خود را به پلیس اطلاع دهند.



منبع : خبرگزاری مهر
این مطلب صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر شده و محتوای آن لزوما مورد تایید تبیان نیست .