تبیان، دستیار زندگی
سایت فکر نو یک سایت علمی و پژوهشی است که هدف از ایجاد آن بررسی و مطالعه در خصوص خلاقیت ،نوآوری و کارآفرینی و دیگر موضوعات مرتبط می باشد .
عکس نویسنده
عکس نویسنده
نویسنده : زهرا انصاری
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

فکر نو
فکر نو

سایت فکر نو یک سایت علمی و پژوهشی  است که هدف  از  ایجاد  آن بررسی و مطالعه در خصوص خلاقیت ،نوآوری و کارآفرینی و دیگر موضوعات مرتبط می باشد .

فکر نو

اهداف راه اندازی این سایت بشرح زیر می باشد:

- مطالعه منابع در خصوص خلاقیت ،نوآوری و کارآفرینی و انتقال آن به علاقمندان از طریق اینترنت

-تدوین متون آموزشی جهت ارائه به علاقمندان

-تبادل نظر با علاقمندان در خصوص موضوعات بیان شده به منظور ارتقاء دانسته ها در سطح جامعه

-شناسایی سایت های معتبر مربوط به خلاقیت ،نوآوری و کارآفرینی به زبان فارسی و انگلیسی و معرفی آنها به علاقمندان

-معرفی کارگاههای آموزشی ،کلاس ها ،کتابهای منتشر شده ، لوح های فشرده آموزشی و.....

بطور خلاصه سایت فکر نو یک سایت علمی و غیرسیاسی  و غیر دولتی  می باشد که هدف از ایجاد آن ارتقاء علم و آگاهی جامعه نسبت  به خلاقیت ،نوآوری و کارآفرینی با بهره گیری از فضای روبه رشد اینترنت می باشد .
موسسه آفریدمان  به منظور آشنا نمودن علاقمندان  با  موضوع  تفکر در کودک    دوره آموزشی  آشنایی با فلسفه برای کودکان  را در دو سطح  برگزار می کند :

سطح یک : شامل ده درس  در خصوص کلیات آشنایی با فلسفه برای کودکان می باشد که به صورت مکاتبه ای و از  طریق اینترنت صورت می گیرد و آموزش گیرندگان ضمن آموزش و تبادل نظر با مدرسین  با این مبحث آشنا می شوند و در صورت موفقیت  می توانند وارد سطح دو شوند.

سطح دو : شامل  کارگاه آموزشی  به صورت حضوری است   که تمامی مباحث مطرح شده در سطح یک به صورت عملی با آموزش  گیرندگان مورد بحث و تبادل نظر  قرار می گیرد.

در دوره  آموزشی سطح یک  مطالب آموزشی در ده  درس  از طریق اینترنت برای آموزش گیرندگان ارسال می شود.

به همراه هر درس، سوالات یا تمریناتی   مطرح می شود  که آموزش گیرندگان  پس از مطالعه  مطالب آموزشی ، باید به آنها پاسخ داده و جواب  آنها  را برای مدرس  ارسال نمایند و در صورتی که با سوالی مواجه شدند می توانند از  طریق اینترنت از مدرس  سوال نمایند.

بخش پژوهش های دانش آموزی تبیان

تهیه: زهرا انصاری، تنظیم: نیلوفر یاقوتی