تبیان، دستیار زندگی
مجوز راه اندازی 5 هزار خانه قرآنی شهری و روستایی صادر می شود
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

مجوز راه‌اندازی 5 هزار خانه قرآنی شهری و روستایی صادر می‌شود

خانه قرآنی

به گزارش تبیان یوسف افراش، معاون ارتباطات و فناوری سازمان دارالقرآن کریم در گفتگو با خبرنگار حوزه قرآن و عترت گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان گفت: سازمان دارالقرآن کریم در راستای ویژه برنامه‌های ایام الله دهه فجر، در روز 23 بهمن به تکریم و بزرگداشت پیشکسوتان و قاریان ممتاز مسابقات بین‌المللی قرآن می‌پردازد.

وی بیان کرد: 23 بهمن همچنین از افراد حائز رتبه در طرح اعطای مدرک قرآن کریم و مؤسسات و خانه‌های قرآنی شهری و روستایی تجلیل و تقدیر به عمل می‌آید.

معاون ارتباطات و فناوری اطلاعات سازمان دارالقرآن کریم تصریح کرد: در بخش تقدیر از قاریان ممتاز بین‌المللی قرآنی، از قاریانی که در طول سال گذشته و جاری در مسابقات مختلف تهران، مالزی و مسکو حائز رتبه شده‌اند، تجلیل به عمل می‌آوریم و خانواده‌‌های مرحوم «حسن دانش» و «محسن حاجی حسنی کارگر» که در فاجعه منا جان باختند، نیز مورد تکریم قرار می‌گیرند.

افراش افزود: در بخش دیگر تکریم و تقدیر از اساتید پیشکسوتان، افرادی را بیشتر مد نظر گرفتیم که 25 تا 30 سال سابقه‌ تدریس،‌ تربیت شاگردان، تدوین و تالیف کتب اسلامی و قرآنی دارند.

معاون ارتباطات و فناوری اطلاعات سازمان دارالقرآن کریم در پایان با اشاره به راه اندازی 5 هزار خانه قرآنی شهری و روستایی تاکید کرد: سازمان دارالقرآن کریم از ابتدای سال 95 مجوز راه‌اندازی بیش از 5 هزار خانه‌ قرآنی شهری و روستایی را صادر خواهد کرد.


خبرگزاری باشگاه خبرنگاران | آخرین اخبار ایران و جهان

این مطلب صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر شده و محتوای آن لزوما مورد تایید تبیان نیست .