تبیان، دستیار زندگی
آیت الله مکارم شیرازی: راهپیمایی 22بهمن و انتخابات آزمون وفاداری به نظام است
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

2 آزمون برای تشخیص وفاداری به نظام

وفاداری به نظام

تبیان به نقل از  گزارش ایرنا از مرکز خبر حوزه، وی روز چهارشنبه در درس خارج فقه در مسجد اعظم قم افزود: راهپیمایی فردا (22 بهمن ماه) به حسب ظاهر ساده است؛ اما بسیار مهم بوده و اعلام وفاداری به اسلام، نظام و کشور است.
آیت الله مکارم شیرازی اظهارکرد: خداوند متعال نعمت بزرگی همچون ملت خوب و باهوش به ما داده است که در زمان های مهم در صحنه حاضر شده و دست از انقلاب و نظام بر نمی دارند.
وی تصریح کرد: هنگامی که برنامه های سرنوشت ساز برای کشور پیش آید، این مردم مشکلات را فراموش کرده و به خاطر اسلام، نظام و کشور به میدان آمده و دشمنان را ناامید می کنند.
آیت الله مکارم شیرازی خاطرنشان کرد: خبرنگاران بسیاری از جای جای دنیا در راهپیمایی 22 بهمن حضور پیدا می کنند تا به ملت ها نشان دهند که چه تعداد از مردم ایران در این مراسم باشکوه شرکت می کنند و دشمن با همین حضور برای خود برنامه ریزی کرده و روی آن حساب می کند.
این مرجع تقلید با بیان اینکه 22 بهمن، روز پیروزی انقلاب و جشن بزرگ ملت ایران است گفت: همگان وظیفه دارند در راهپیمایی این روز شرکت کنند.
وی با تاکید بر اینکه نباید کاری کنیم که دشمن شاد شود، ابراز داشت: اگر می خواهیم فشارهای دشمنان کم شود، باید با حضور پررنگ در راهپیمایی نشان دهیم که فشارهای آنان در مسائل سرنوشت ساز کشور اثر ندارد.
1175 /1042


www.irna.ir

این مطلب صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر شده و محتوای آن لزوما مورد تایید تبیان نیست .