تبیان، دستیار زندگی
استفاده از سیستم مدیریت آموزشی که بتواند برای هر تعداد کاربر قابل استفاده باشد یا با استفاده از آن بتوان نام تجاری خود را گسترش داد، در رشد دوره های آموزشی ایجاد شده توسط شما می تواند بسیار تاثیرگذار باشد....
عکس نویسنده
عکس نویسنده
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

10 سیستم مدیریت آموزش الکترونیک مبتنی بر Cloud

استفاده از سیستم مدیریت آموزشی که بتواند برای هر تعداد کاربر قابل استفاده باشد یا با استفاده از آن بتوان نام تجاری خود را گسترش داد، در رشد دوره های آموزشی ایجاد شده توسط شما می تواند بسیار تاثیرگذار باشد.

اگر کمی به حوزه های مختلف آموزش الکترونیک علاقه داشته باشید و به دنبال مطالب جدید در این زمینه باشید خواهید دید که هر روزه در خواست های زیادی از جانب صاحبان کسب و کارهای کوچک، شرکت های جهانی و ... به منظور ارائه یک سیستم مدیریت آموزش الکترونیکی مبتنی بر Cloud به دست توسعه دهندگان آموزش الکترونیک می رسد.

10 سیستم مدیریت آموزش الکترونیک مبتنی بر cloud

آیا شما هم به دنبال یافتن یک سیستم مدیریت آموزشی مبتنی بر Cloud هستید؟ آیا نیاز خود را به داشتن یک سیستم آموزشی به روز و مقرون به صرفه احساس می کنید؟ با ما همراه باشید تا به معرفی ادامه LMSهای مبتنی بر ابر الکترونیک بپردازیم.

در مطلب قبل (می توانید از اینجا مشاهده کنید )سیستم  LMS های Adobe Captivate Prime و Coursemill توضیح داده شد در ادامه به بررسی انواع دیگری از LMS خواهیم پرداخت.

3. Litmos
سومین نوع LMS بر پایه Cloud، Litmos نام دارد. Litmos مناسب برای کارمندان، مشتریان و شرکای یک شرکت بوده و این فرصت را در جهت بهبود و مهارت در اختیار افراد می گذارد تا بتوانند خود را با سیاست های شرکت همگام سازند. استفاده از گوشی های هوشمند و تبلت در این سیستم امکان پذیر است. از Litmos می توان به عنوان یکی از پرطرفدارترین و محبوب ترین LMSها در بین شرکت ها نام برد چرا که قابلیت استفاده همزمان به بیش از 1 میلیون کاربر را می دهد. مدیران شرکت قادر خواهند بود تا با استفاده از Litmos میزان تعاملات بین مشتریان خود با کارمندان را از طریق نرم افزار افزایش داده و تعامل بیشتری را بین آن ها و کارمندان خود برقرار سازند. تنها وسیله مورد نیاز برای مشتریان به منظور یادگیری بر اساس این سیستم گوشی های هوشمند است.

10 سیستم مدیریت آموزش الکترونیک مبتنی بر cloud

4. Docebo
اولین ویژگی بارزی که می توان در مورد Docebo بیان داشت، کارمند پسند بودن آن است. Docebo را می توان پیشرو در آموزش های صنعتی و قابل استفاده برای شرکت های صنعتی دانست، این نرم افزار به مدیران و سایر افراد این امکان را می دهد تا تنها برای بخش هایی که مورد استفاده آن ها است هزینه بپردازند و نیازی به پرداخت هزینه برای تمامی ویژگیهای (feature) LMS نباشد. همچنین با استفاده از این LMS شما می توانید نام تجاری خود را بر روی پلتفرم مربوطه قرار داده و آن را در اختیار کاربران خود قرار دهند. تصویرسازی در Docebo به میزانی قدرتمند است که به افراد این احساس را منتقل می کند که در محل کار و یا شرکت حضور دارند. کاربران با استفاده از برنامه های کاربردی موبایل خود به دوره های آموزشی آنلاین Docebo دسترسی داشته و با استفاده از آن می توانند اطلاعات مورد نیاز را در هر زمانی در اختیار داشته باشند.

10 سیستم مدیریت آموزش الکترونیک مبتنی بر cloud

5. Talent LMS
در میان انواع LMS از Talent به عنوان ساده ترین نوع سیستم مدیریت آموزش الکترونیک یاد می شود. Talent در عین سادگی دارای گواهینامه های Scorm و Tincan بوده و با به کارگیری آن می توان کارمندان، شرکا و مشتریان را تعلیم داد.
با استفاده از Talent در 30 ثانیه می توانید دوره هایی فوق العاده با صرف کمترین انرژی ایجاد کنید. به کارگیری مجدد از فیلم های آموزشی، پاورپوینت و سایر مواد آموزشی از دیگر مزایای این LMS به شمار می آید. سفارشی سازی این LMS با توجه به نیازهای تجاری افراد با استفاده از دستگاه های مختلف می تواند استفاده چشمگیری از Talent را به همراه داشته باشد.

با استفاده از Talent در 30 ثانیه می توانید دوره هایی فوق العاده با صرف کمترین انرژی ایجاد کنید. به کارگیری مجدد از فیلم های آموزشی، پاورپوینت و سایر مواد آموزشی از دیگر مزایای این LMS به شمار می آید.

شرکت ها می توانند المان های مورد نیاز همچون ورود کاربر (SSO) را به پلتفرم خود اضافه کرده و آن را بیش از هر زمان دیگری مشتری پسند کنند. اگرچه مشتری پسند بودن Talent دور از ذهن نیست چرا که گزارش ها و آنالیزهای قوی و شگفت انگیز این LMS هر کسی را ذوق زده خواهد کرد. ( به بیان دیگر می توان به وجود متدهای داده کاوی در Talent اشاره داشت.)
در این LMS شما می توانید برنامه های مورد نیاز خود را ارتقا داده و آپدیت کنید و به دنبال آن برنامه هایی که هیچ احتیاجی به آن ندارید را حذف کنید.

10 سیستم مدیریت آموزش الکترونیک مبتنی بر cloud

6. Wizdom Training
اگر به دنبال یک راه حل ایده آل برای آموزش سهامداران خارجی خود هستید استفاده از Wizdom را به شما پیشنهاد می کنیم. Wizdom به شما امکان پیاده سازی ایده ها و آموزش هایتان را بر پایه پلتفرم های تجارت الکترونیک را می دهد تا بتوانید آن را به سهامداران خود عرضه کنید.

10 سیستم مدیریت آموزش الکترونیک مبتنی بر cloud

پلتفرم های تجاری شامل دوره های آموزشی ترکیبی و آموزش الکترونیک سنتی است. وجود رنگ ها و تم های مختلف اجازه تجاری سازی نام را به شما خواهد داد تا با استفاده از رابط کاربری Wizdom حق انتخاب را به سهامداران واگذار کنید. با استفاده از این روش شما قادر به پیگیری نوع و میزان استفاده کاربران خود خواهید بود.
ادامه دارد...

بخش آموزش الکترونیکی سایت تبیان، تهیه: سید خاموشی

تنظیم: مرجان سلیمانیان