تبیان، دستیار زندگی
موسسه فرهنگی و اطلاع رسانی تبیان برای نخستین بار در سومین نمایشگاه رسانه های دیجیتال انقلاب اسلامی که از تاریخ ۲۲ بهمن الی ۲۷ بهمن امسال، از ساعت ۱۰ الی ۲۰ در محل بوستان گفتگو، برگزار خواهد شد، حضور خواهد داشت.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

حضور موسسه تبیان در سومین نمایشگاه رسانه های دیجیتال انقلاب اسلامی

سومین نمایشگاه رسانه های دیجیتال انقلاب اسلامی از تاریخ ۲۲ بهمن الی ۲۷ بهمن امسال، از ساعت ۱۰ الی ۲۰ در محل بوستان گفتگو، میزبان بازدیدکنندگان محترم خواهد بود. موسسه فرهنگی و اطلاع رسانی تبیان نیز برای نخستین بار در این نمایشگاه حضور خواهد داشت.

هومن بهلولی- روابط عمومی
رسانه های برخط سومین نمایشگاه رسانه های دیجیتال انقلاب اسلامی

به گزارش روابط عمومی، موسسه فرهنگی و اطلاع رسانی تبیان، خدمات متنوعی را در سومین نمایشگاه رسانه های دیجیتال انقلاب اسلامی به بازدید کنندگان عرضه خواهد کرد.

سایت تبیان با ارائه محتواهای چند رسانه ای (صوت، تصویر و فیلم) با موضوعات انقلاب اسلامی و ارائه مشاوره های رایگان به بازدیدکنندگان در محل غرفه تبیان، پذیرای علاقمندان خواهد بود.

شبکه اجتماعی تبیان نیز قصد دارد تا با ایجاد بستر عضویت در غرفه تبیان از بازدیدکنندگان، از طرح ویژه این نمایشگاه با عنوان «جشنواره آلبوم خاطرات» رونمایی کند.

در این جشنواره، کاربران می توانند عکس های خاطره انگیز خود با حال و هوای انقلاب اسلامی را در شبکه اجتماعی تبیان به نمایش گذاشته که در پایان بهمن ماه، تصاویر و خاطرات برتر معرفی خواهند گشت.

بخش نرم افزارهای تلفن همراه و تبلت موسسه تبیان نیز، آخرین محصولات تولیدی خود را به سومین نمایشگاه رسانه های دیجیتال انقلاب اسلامی خواهد آورد و نرم افزار ویژه پرسش و پاسخ های مرتبط با انقلاب اسلامی با عنوان «صبح بیداری» را به صورت رایگان در اختیار علاقمندان قرار خواهد داد.

در بخشی از غرفه تبیان نیز، علاقمندان هیجان بازی های رایانه ای را تجربه کرده و می توانند، بازی های تولیدی موسسه تبیان با موضوعات دفاع مقدس و مقاومت را با تخفیفات ویژه نمایشگاه تهیه کنند.

مرکز یادگیری موسسه تبیان نیز، به استقبال طرح های خلاقانه کودکان و نوجوانان رفته و با ایجاد فضایی پرشور، کودکان و نوجوانان را در خلق و ثبت طرح ها و ایده های خود با موضوعات انقلاب اسلامی راهنمایی و این آثار را در فضای غرفه تبیان به نمایش خواهد گذاشت.

در طراحی غرفه تبیان، دیواره هایی با عنوان «انقلاب ما» تعبیه شده تا بازدیدکنندگان دلنوشته های خود را از انقلاب اسلامی بر روی آن درج کنند.

برگزاری مسابقات پیامکی، بخش دیگری از خدمات تبیان در سومین نمایشگاه رسانه های دیجیتال انقلاب اسلامی خواهد بود که همه روزه سوالاتی با موضوع انقلاب اسلامی طرح شده و در پایان همان روز با قید قرعه به 5 نفر از افرادی که پاسخ صحیح را ارسال کرده باشند، جوایز نفیسی اهداء خواهد شد.

گفتنی است، غرفه تبیان از تاریخ ۲۲ بهمن الی ۲۷ بهمن امسال، در سالن تهران بوستان گفتگو از ساعت ۱۰ الی ۲۰ پذیرای علاقمندان می باشد.