تبیان، دستیار زندگی
لیست اصلاح طلبان ۲۰ یا ۲۱ بهمن بسته می شود
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

لیست اصلاح طلبان تا ۲۱ بهمن بسته می شود

عارف : بنا بود لیست نهایی اصلاح طلبان هجدهم بهمن بسته شود اما به دلیل اینکه بررسی صلاحیت ها به تاخیر افتاد امیدواریم بتوانیم در تاریخ بیستم یا شب بیست و یکم بهمن ماه لیست اصلاح طلبان برای انتخابات را نهایی کنیم.

بخش سیاست تبیان

عارف

به گزارش تبیان به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، محمدرضا عارف رئیس شورای عالی سیاستگذاری اصلاح طلبان در حاشیه همایش "جوانان، انقلاب، انتخابات" که به همت حزب اراده ملت برگزار شد با حضور در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه اگر نیروهای مدنظر اصلاح طلبی با در نظر گرفتن تایید صلاحیتهای نهایی از لیست خط بخورند شورای اصلاح طلبان چه رویکردی خواهد داشت، اظهارداشت: ما نیروی جوان و برجسته زیادی در کشور داریم.

وی افزود: احتمالا در نبود حضور چهره های سیاسی در لیست داوطلبان مشکل داشته باشیم که البته این موضوع با حضور چهره های جوان برجسته برطرف خواهد شد.

عارف در ادامه در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر اینکه آیا از داوطلبی در شهرستانها حمایت خواهد کرد یا خیر، گفت: بنده شخصا از هیچ نامزدی در شهرستانها حمایت نخواهم کرد چراکه این تصمیمات بر عهده مجمع حامیان اصلاح طلب است.

وی در ادامه در پاسخ به سوالی درباره زمان ارائه لیست نهایی اصلاح طلبان برای انتخابات مجلس گفت: بنا بود لیست نهایی اصلاح طلبان هجدهم بهمن بسته شود اما به دلیل اینکه بررسی صلاحیت ها به تاخیر افتاد امیدواریم بتوانیم در تاریخ بیستم یا شب بیست و یکم بهمن ماه لیست اصلاح طلبان برای انتخابات را نهایی کنیم.

عارف در ادامه در پاسخ به سوالی درباره رایزنی اصلاح طلبان با دولت درباره رد صلاحیت ها با شورای نگهبان گفت: رایزنی های خودمان را با دولت انجام دادیم اما در مجموع این شورای نگهبان است که تصمیم گیرنده نهایی است.

وی افزود: نمی توان درباره بازگشت اصلاح طلبان در قالب رایزنی ها وارد آمار درصدی شد اما باید گفت این رایزنی ها به حدی موثر بوده و تعدادی از اصلاح طلبان به رقابت انتخابات بازگشتند.

عارف در پایان خاطرنشان کرد: انتظار داشتیم با در نظر گرفتن رایزنی های خودمان با دولت چهره های شاخص اصلاح طلب به رقابتهای انتخاباتی بازگردند که این موضوع اتفاق نیفتاد.

منبع : باشگاه خبرنگاران جوان
این مطلب صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر شده و محتوای آن لزوما مورد تایید تبیان نیست .