تبیان، دستیار زندگی
آنچه در روابط عمومی ضامن موفقیت است انجام کارها به شیوه ای متفاوت با دیگران است، پس چرا کاری را که تاکنون انجام نشده امتحان نکنیم و مشتریان را برای ارائه محصولی جدید منتظر نگه داریم؟
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

توصیه های کاربردی برای مدیران روابط عمومی؛ مشتریان تان را منتظر نگه دارید

آنچه در روابط عمومی ضامن موفقیت است انجام کارها به شیوه ای متفاوت با دیگران است، پس چرا کاری را که تاکنون انجام نشده امتحان نکنیم و مشتریان را برای ارائه محصولی جدید منتظر نگه داریم؟

هومن بهلولی- روابط عمومی

روابط عمومی

به گزارش فرصت امروز، بیشتر افرادی که از  روابط عمومی   خوبی برخوردارند هنگام ارائه چیزی جدید سروصدای زیادی به پا می کنند. در هر صورت این یک فرصت عالی برای نمایش کاری است که می توان با یک کمپین روابط عمومی انجام داد، همچنین با استفاده از این گونه کمپین ها می توان با ارائه اطلاعات مناسب به رسانه ها زمینه یک تغییر بزرگ را فراهم کرد. آنچه در روابط عمومی ضامن موفقیت است انجام کارها به شیوه ای متفاوت با دیگران است، پس چرا کاری را که تاکنون انجام نشده امتحان نکنیم و مشتریان را برای ارائه محصولی جدید منتظر نگه داریم؟


ایده

کتاب های هری پاتر یک موفقیت بزرگ بودند که نویسنده اش خانم «جی.کی رولینگ» را به فردی بسیار ثروتمند تبدیل کرد. انتشار سری جدید این کتاب ها خبر هیجان انگیزی بود و همچنین ناشران کتاب به خوبی خوانندگان را به مطالعه سری جدید ترغیب کردند. هنگامی که کتاب «هری پاتر و جام آتش» در سال 2000 منتشر شد، هرچند کتاب ها در قفسه فروشگاه ها موجود بود اما از فروش آن خودداری می شد در عین حال اخبار جدید حاکی از آن بود که 20 نسخه کپی شده از کتاب در یک سوپرمارکت ناشناس به فروش رسیده است. نسخه تصویری کتاب در ون های محافظت شده به کتابفروشی ها تحویل داده شد، اما به طرز عجیبی یک نسخه آن از دفتر روزنامه «دیلی اسکاتلند» سر در آورد و عجیب تر آنکه روزنامه نگاران آن را باز نشده به ناشران تحویل دادند. در نهایت کتاب در تاریخ 8 جولای 2000 به صورت رسمی عرضه شد و لازم به ذکر است که صف های متعددی نیز برای خرید کتاب تشکیل شده بود.

آنچه در عمل باید انجام دهید

-اطمینان حاصل کنید چیزی که در اختیار دارید برای مردم هیجان انگیز است. این ایده در مورد تولیدات سریالی نظیر ماشین ها، کتاب ها، فیلم های سینمایی یا حتی منوی رستوران ها به خوبی جواب می دهد.
-تاریخی را برای عرضه محصول خود تعیین کنید.
-تعداد محدودی از محصولات خود را منتشر کنید، این کار باعث ترغیب مشتریان می شود.