تبیان، دستیار زندگی
دشمنان با تلاش برای نفوذ در انتخابات به دنبال تاثیرگذاری بر حاکمیت هستند
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

دشمن، نفوذ، انتخابات

برگزاری انتخابات در کشورمان برای رقبای منطقه ای اهمیت دارد چرا که ایران جزء معدود کشورهای دموکراتیک منطقه است و برخلاف اغلب کشورهای عربی منطقه که دیکتاتوری هستند، نظام مبتنی بر رای مردم دارد.

بخش سیاست تبیان

اسلامی

به گزارش تبیان به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان محمدمهدی اسلامی در گفت وگویی با بیان اینکه انتخابات، مشارکت مردم و پیوستگی دولت و ملت را در پی داشته و باعث اقتدار نظام خواهد شد، اظهارداشت: انتخابات قدرت جمهوری اسلامی ایران را تقویت می کند و موجب اقتدار کشورمان بیش از گذشته خواهد شد.

وی ادامه داد: برگزاری انتخابات در کشورمان برای رقبای منطقه ای اهمیت دارد چرا که ایران جزء معدود کشورهای دموکراتیک منطقه است و برخلاف اغلب کشورهای عربی منطقه که دیکتاتوری هستند، نظام مبتنی بر رای مردم دارد.

اسلامی با بیان اینکه تلاش های برخی از رقبای منطقه برای اخلال در فرآیند مردم سالاری انتخابات دور از انتظار نیست، گفت: دشمنان به دنبال ایجاد دوگانگی و شکاف اجتماعی در کشورمان هستند تا به اهدافشان برسند.
عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی با تاکید بر اینکه دشمنان برای نفوذ در ایران به انتخابات امید بسته اند، خاطر نشان کرد: البته قطعا نهادهای حکومتی و قانونی مانند وزارت کشور و شورای نگهبان از حضور دشمنان در ارکان نظام جلوگیری می کنند و دقت و توجه لازم را در جریان برگزاری انتخابات خواهند داشت.
منبع: باشگاه خبرنگاران
این مطلب صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر شده و محتوای آن لزوما مورد تایید تبیان نیست .