تبیان، دستیار زندگی
شود آخرین آلبوم شادروان ناصر عبداللهی، هفته آینده هم‌زمان با روز تولد آن مرحوم، منتشر می‌شود. به گزارش مهر، ناصر عبداللهی آخرین مرحله از ضبط این آلبوم را روز 28مهر (پنج روز قبل از بستری شدن در بیمارستان) به انجام رسان...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

آخرین آلبوم ناصر عبداللهی منتشر می‌شود

آخرین آلبوم شادروان ناصر عبداللهی، هفته آینده هم‌زمان با روز تولد آن مرحوم، منتشر می‌شود.

به گزارش مهر، ناصر عبداللهی آخرین مرحله از ضبط این آلبوم را روز 28مهر (پنج روز قبل از بستری شدن در بیمارستان) به انجام رسانیده بود.

تهیه‌کننده این اثر گفت: مرحوم عبداللهی، از میان آثار این آلبوم، قطعه جنوبی «یمبو صحنه» (به میدان بیا)، که در مدح امام زمان (عج) خوانده بود را بیش از سایر قطعات دوست می‌داشت که ناشی از عشق او به ائمه اطهار بود.

علاوه بر قطعات این آلبوم که به آهنگسازی و تنظیم ناصرعبداللهی، دکتر چراغعلی، بهنام ابطهی، بنیامین بهادری و مهرداد نصرتی صورت گرفته است، قطعه موسیقی «همبستگی» نیز به عنوان یکی از آخرین کارهای او که در استودیو شبکه استانی بندرعباس ضبط شده است در مرحله میکس قرار دارد.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز خلیج فارس در این باره افزود: این قطعه را ناصر عبداللهی به همراه پنج نفر دیگر از هنرمندان مطرح این استان اجرا کرده بود که قرار است بر روی کلیپی با عنوان همبستگی تهیه و پخش شود.

ناصر عبداللهی دو ماه آخر زندگی خود را به زادگاه خود شهر بندرعباس بازگشته بود و چهارشنبه هفته گذشته در بیمارستان هاشمی‌نژاد تهران بدرود حیات گفت‌.

منبع:مهر