تبیان، دستیار زندگی
تست
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

هتلینگ بیمارستان رازی قزوین ارتقا می یابد

title

قزوین- مدیر درمان تامین اجتماعی استان قزوین گفت: با اختصاص مبلغ سه میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان برای تقویت هتلینگ بیمارستان رازی قزوین خدمات پزشکی و درمانی در این بیمارستان ارتقا می یابد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدصادق بابایی روز دوشنبه در جمع خبرنگاران رسانه های گروهی استان اظهار کرد: مدیریت درمان تامین اجتماعی استان قزوین با داشتن دو بیمارستان رازی و تاکستان و یک پلی کلینیک تخصصی در شهرستان تاکستان و ۷ مرکز درمانگاهی در سطح استان و یک هزار و ۳۰۰ نفر پرسنل بطور مستقیم خدمات درمانی به مردم ارائه می کند.

وی افزود: دفتر رسیدگی به اسناد پزشکی تامین اجتماعی استان قزوین به عنوان یکی از شاخه های اجرایی درمان غیرمستقیم سازمان تامین اجتماعی از طریق خرید خدمات درمانی این امکان را برای بیمه شدگان فراهم کرده که در سطح وسیع و فراگیر بتوانند از خدمات بخش درمان بطور موثر و کارآمد بهره مند شوند.

مدیر درمان تامین اجتماعی استان قزوین تصریح کرد: تعداد مراکزدرمانی طرف قرارداد با دفتر اسناد پزشکی در سطح استان ۷۸۴ مورد شامل پزشکان عمومی و متخصص، داروخانه ها، موسسات پاراکلینیکی و بیمارستانهای دولتی و خصوصی است.

بابایی تصریح کرد: یکی از کارهای ارزشمندی که در بیمارستانهای استان انجام شده استقرار نظام حاکمیتی بالینی است که توسط وزارت بهداشت صورت گرفته وخوشبختانه بیمارستان رازی از مجموع بیمارستان های تامین اجتماعی کشور در ردیف پنج بیمارستان مطرح کشوراست.

افزایش تخت‌های مراقبت های ویژه  بیمارستان رازی

وی از افزایش تخت های ویژه در استان خبر داد و گفت: با افزایش شش تخت سی سی یو و شش تخت آی سی یو در بیمارستان رازی، ۴۰۰ مترمربع نیز به فضای موجود درمانگاه قائم شهر محمدیه اضافه شده که با این کار زمینه ارائه خدمات بیشتر به شهروندان فراهم شده است.

مدیر درمان تامین اجتماعی استان قزوین یادآور شد: همچنین ارائه خدمات در مرکز درمانی آبیک با تامین پرسنل پزشکی مورد نیاز بصورت شبانه روزی خواهد شد.

مطالبات دانشگاه علوم پزشکی پرداخت می شود

بابایی بیان کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون ۴۸ میلیارد تومان از بدهی های دانشگاه علوم پزشکی پرداخت شده و ۱۰ میلیارد تومان آن نیز تا ۱۰ روز آینده به این دانشگاه پرداخت خواهد شد.

وی یادآور شد: همچنین ۲۰ میلیارد تومان بدهی باقی مانده به تدریج پرداخت خواهد شد.

حمایت از بیماران خاص

مدیر درمان تامین اجتماعی استان قزوین تصریح کرد: با توجه به مشکلات مستمر بیماران خاص ضرورت حمایت از این افراد دو چندان است که در این راستا از ابتدای سال جاری تاکنون ۱۰ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان به بیماران پیوندی، شیمی درمانی و ام اس پرداخت شده است.

بابایی اظهار کرد: در بیمارستان رازی و تاکستان و هشت مرکز درمانی در ۹ ماهه امسال بیش از ۳۵ هزار بیمار بستری شده‌اند که از این میزان ۲۰ هزار نفر مورد عمل‌های جراحی قرار گرفته‌اند.

ارتقای هتلینگ بیمارستان رازی قزوین

مدیر درمان تامین اجتماعی استان قزوین در ادامه از اختصاص مبلغ سه میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان برای تقویت هتلینگ بیمارستان رازی قزوین خبر داد.

وی افزود: در اجرای طرح هتلینگ تمام خدمات رفاهی مورد نیاز بیماران و همراهان آنها تامین شده و در این زمینه شاهد افزایش خدمات رفاهی در این بیمارستان خواهیم بود.

بابایی در ادامه،کسب رتبه اول بیمارستان رازی در شاخص های عملکری دربین بیمارستانهای ۲۰۰ تختخوابی، استانداردسازی فضای آزمایشگاه درمانگاه بوئین زهرا در سال جاری را از جمله دستاوردهای مدیریت درمان استان عنوان کرد.

وی یادآور شد:کسب رتبه برتر کشوری بیمارستان تاکستان و نشان عالی ارتقاء بخشی و دریافت لوح بیمارستان دوستدار مادر را ازدیگر افتخارات و دست آورد‌های این بیمارستان عنوان کرد.


خبرگزاری مهر

این مطلب صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر شده و محتوای آن لزوما مورد تایید تبیان نیست .