تبیان، دستیار زندگی
کتاب «برنامه ریزی راهبردی ارتباطی در روابط عمومی» نوشته حمید شکری خانقاه که توسط انتشارات سیمای شرق منتشر شده است، به چاپ پنجم رسید.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

انتشار چاپ پنجم کتاب برنامه ریزی راهبردی ارتباطی در روابط عمومی

کتاب «برنامه ریزی راهبردی ارتباطی در روابط عمومی» نوشته حمید شکری خانقاه که توسط انتشارات سیمای شرق منتشر شده است، به چاپ پنجم رسید.

هومن بهلولی- روابط عمومی

کتاب برنامه‌ریزی راهبردی ارتباطی در روابط‌عمومی

به گزارش  روابط عمومی به نقل از روابط عمومی انتشارات سیمای شرق، چاپ پنجم کتاب «برنامه ریزی راهبردی ارتباطی در روابط عمومی» با ویرایشی جدید و محتوای به روزشده وارد بازار نشر شد.
این کتاب ضمن تبیین اهمیت و جایگاه برنامه ریزی در روابط عمومی، به تشریح گام های اساسی و چگونگی تدوین برنامه کاربردی در روابط عمومی می پردازد و در واقع راهکارهایی در مواجهه با چالش های موجود بر سر راه برنامه ریزی جامع در این حوزه ارائه می دهد.
حمید شکری خانقاه در بخشی از مقدمه این کتاب، آورده است:
«مهم ترین و اساسی ترین نقشی که متخصصان برای روابط عمومی قائل شده اند، نقش و کارکرد مدیریتی است. روابط عمومی برای ایفای مؤثر و کارآمد نقش مدیریتی خود نیازمند برنامه ریزی است. برنامه ریزی اگر جوهره و ماهیت اصلی مدیریت نباشد، بنیان و اساس آن است. در حقیقت برای مدیران روابط عمومی کافی نیست که تنها بر وضعیت زمان حال متمرکز شوند. این یک امر حیاتی است که آنها سازمان را به سوی آینده رهنمون کنند و موجبات تحقق اهداف ویژه سازمان را فراهم آورند. برنامه ریزی به روابط عمومی این قدرت را می دهد که سمت درست را انتخاب کنند، بحران ها را به موقع شناسایی کرده و با توجه به نیازها و خواسته های مخاطبان به طور مستمر، سازمان را در جهت تحقق اهداف خود هدایت کند. روابط عمومی پویا و کارآمد، روابط عمومی ای است که بتواند برای حل مشکلات ارتباطی سازمان، برنامه ارتباطی منطقی و مستدلی مطرح و عرضه کند.»
کتاب «برنامه ریزی راهبردی ارتباطی در روابط عمومی» با رویکرد حل مسائل و مشکلات ارتباطی سازمان در چهار فصل منتشر شده است. در فصل نخست تعاریف روابط عمومی از دیدگاه های مختلف مطرح شده است. در فصل دوم به توصیف انواع برنامه ریزی پرداخته شده و در فصل سوم نیز که شاکله اصلی کتاب را تشکیل می دهد، گام های راهبردی در برنامه ریزی روابط عمومی معرفی شده است. در فصل چهارم نیز با توجه به اهمیت موضوع شیوه نامه تدوین برنامه ارتباطی راهبردی، چند نمونه برنامه برای مطالعه بیشتر برای همه افراد علاقه مند و همچنین محققان و پژوهشگرانی که در این حیطه بررسی و مطالعات دامنه داری را پی جویی می کنند، ارائه شده است.
چاپ پنجم کتاب «برنامه ریزی راهبردی ارتباطی در روابط عمومی» در 256 صفحه و تیراژ یک هزار نسخه، با قیمت 20 هزار تومان منتشر شده است.
علاقه مندان جهت تهیه این کتاب می توانند با شماره 88904882-021 تماس حاصل کرده یا به سایت www.prshop.ir  مراجعه نمایند.