تبیان، دستیار زندگی
المپیك از حمایت‌های رییس جمهور قدر دانی کرد رییس كمیته‌ی ملی المپیك پس از بازگشت كاروان ورزشی ایران از بازی‌های آسیایی طی نامه‌ای رسمی از حمایت‌های همه جانبه و هدایت عالیه رییس جمهور تشكر و قدردانی كرد. ‌ در نامه‌ی د...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

طی نامه‌ای از سوی دكتر قراخانلو؛

كمیته‌ی ملی المپیك از حمایت‌های رییس جمهور قدر دانی کرد


رییس كمیته‌ی ملی المپیك پس از بازگشت كاروان ورزشی ایران از بازی‌های آسیایی طی نامه‌ای رسمی از حمایت‌های همه جانبه و هدایت عالیه رییس جمهور تشكر و قدردانی كرد.

‌ در نامه‌ی دكتر قراخانلو به دكتر احمدی نژاد آمده است: « اكنون كه كاروان ورزشی جمهوری اسلامی ایران با موفقیت و سربلندی از پانزدهمین دوره‌ی بازی‌های آسیایی به میهن اسلامی بازگشته و دل مردم عزیز را شاد كرده است، كمیته‌ی ملی المپیك جمهوری اسلامی ایران وظیفه‌ی خود می‌داند از هدایت عالیه و حمایت همه جانبه آن مقام عالی تشكر و قدردانی نماید، باید اذعان نمود كه اوج این حمایت در حضور صمیمی و موثر حضرتعالی در دهكده بازی‌ها بود كه موجب دلگرمی تمامی اعضا كاروان شد و امیدوار است این امر به عنوان یك سنت حسنه در آینده نیز تكرار شود.

به استحضار می‌رساند كه كمیته‌ی ملی المپیك در هماهنگی با سازمان تربیت بدنی، فدراسیون‌ها و سایر اعضا خانواده ورزش تمام مساعی خویش را در جهت كسب موفقیت‌های آتی نیز به كار خواهد گرفت و طرح‌ها و برنامه‌های ارزشمندی را در جهت ارتقا جایگاه ورزش قهرمانی كشور تنظیم نموده است كه در موقع مقتضی تقدیم خواهد شد.

در همین مسیر از حضرتعالی تقاضا دارد با توجه به ظرفیت‌های غیر قابل باوری كه در ورزش این كشور وجود دارد، دستور حمایت‌های ویژه مادی و معنوی از بخش ورزش كشور را صادر فرمایید، چرا كه بارور نمودن ظرفیت‌های مورد اشاره بدون نگاه خاص، فرصت‌ها را از بین خواهد برد، ولی در صورت توجه ویژه به ورزش در آینده نزدیك زمینه سرافرازی برجسته جوانان جمهوری اسلامی ایران در دنیا به طور قطع و یقین فراهم خواهد شد.

در پایان از رویه وحدت بخش و حمایت‌های مهندس علی آبادی از این كمیته نیز تشكر نموده و برای حضرتعالی و تمامی مسوولین دلسوز نظام جمهوری اسلامی ایران آرزوی توفیق الهی دارد.»