تبیان، دستیار زندگی
اینكه حزبی بتواند بالغ بر ٢٢٠ كاندیدهای تایید صلاحیت شده را در سراسر كشور سازماندهی كند عملی بسیار خوب، مهم وبزرگ است.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

آمار تایید صلاحیت های اصولگرایان

اینكه حزبی بتواند بالغ بر ٢٢٠ كاندیدهای تایید صلاحیت شده را در سراسر كشور سازماندهی كند عملی بسیار خوب، مهم وبزرگ است.

بخش سیاست تبیان
روح‌الامینی

دبیر کل حزب توسعه و عدالت گفت: از تمام روسای استانی حزب می خواهم كه همه ظرفیت این تشكیلات را در خدمت جبهه اصولگرایی قرار بدهند تا مردم و نظام از بركات ائتلاف اصولگرایان بهره مند شوند.
جلسه ستاد های انتخاباتی حزب توسعه و عدالت از ۲۶ استان برگزار شد و روسای این ستادها به ارائه توضیحاتی از برنامه های ستاد های استانی پرداختند. در این جلسه عبدالحسین روح الامینی دبیرکل حزب توسعه و عدالت ضمن تقدیر و تشكر از فعالیت های همه جانبه و گسترده ستادهای استانی، اظهار کرد: اینكه حزبی بتواند بالغ بر ٢٢٠ كاندیدهای تایید صلاحیت شده را در سراسر كشور سازماندهی كند عملی بسیار خوب، مهم وبزرگ است.
وی با بیان اینکه مساله واجب امروز كمك به تقویت جبهه اصولگرایان است، گفت: تمام دغدغه من به عنوان دبیركل حزب توسعه و عدالت و اعضای ارشد حزب، تقویت اصولگرایی و اصولگرایان است كه به حفظ و تأمین منافع بیشتر مردم منجر می شود.
روح الامینی خاطر نشان کرد: ما قبلا قصد داشتیم بصورت مستقل در انتخابات حضور پیدا کنیم اما در حال حاضر نمی توانیم به شرایط امروزمان بی تفاوت باشیم زیرا امروز اصولگرایان برای حفظ منافع مردم تصمیم به اجماع گرفتند و ائتلاف بزرگ اصولگرایان هم در سراسر كشور قطعا می تواند بار بزرگی از مشكلات مردم بردارد.
عضو شورای مرکزی ائتلاف اصولگرایان با بیان اینکه اگر مردم به این ائتلاف اطمینان كنند رونق بیشتر و بهتری در زندگی خود احساس خواهند كرد، گفت: از تمامی روسای استانی می خواهم كه تمام ظرفیت عظیم این تشكیلات را در خدمت جبهه اصولگرایی قرار بدهند تا هم مردم و هم نظام از بركات این ائتلاف بهره مند شوند.


منبع : مهر