تبیان، دستیار زندگی
یکی از منابع نزدیک به سیدحسن خمینی ضمن اشاره بر اخباری مبنی بر اعلام بررسی صلاحیت سید حسن خمینی افزود: آنچه تاکنون منتشر شده فقط گمانه زنی های رسانه ای بوده است و هیچ کدام مورد تایید ما نیست.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

سید حسن خمینی ردصلاحیت شد

یکی از منابع نزدیک به سیدحسن خمینی  ضمن اشاره بر اخباری مبنی بر اعلام بررسی صلاحیت سید حسن خمینی افزود: آنچه تاکنون منتشر شده فقط گمانه زنی های رسانه ای بوده است و هیچ کدام مورد تایید ما نیست.

بخش سیاست تبیان
سید حسن خمینی

بر اساس لیست ارایه شده از سوی هیات نظارت اعلام شد. بر اساس این لیست سید حسن خمینی، موسوی بجنوردی، غرویان، غرضی، مهدی طائب، آقا طهرانی، تقوی، امجد و مجید انصاری رد شدند.
همچنین حجت الاسلام و آیات عظام محسن قمی ، هاشمی رفسنجانی، تسخیری، شاه آبادی، روحانی و جنتی نیز تایید شدند.
البته هنوز نامی از منتجب نیا در لیست نیست و وضعیت وی نا مشخص است، این در حالی است که منتجب نیا شب گذشته خبر از تایید صلاحیت خود داد.
این در حالی است که اندکی پیش یکی از منابع نزدیک به سیدحسن خمینی  ضمن اشاره بر اخباری مبنی بر اعلام بررسی صلاحیت سید حسن خمینی افزود: آنچه تاکنون منتشر شده فقط گمانه زنی های رسانه ای بوده است و هیچ کدام مورد تایید ما نیست.
این منبع نزدیک به بیت امام راحل یادآور شد: هنوز به صورت رسمی تایید یا رد صلاحیت سید حسن خمینی اعلام نشده است و هر گونه اعلامی از سوی منابع رسمی صورت خواهد گرفت.


منبع : تابناک