تبیان، دستیار زندگی
بنده از آقای رئیس جمهور سؤال دارم، آقای روحانی! می خواهم بدانم تأیید صلاحیت هایی که شما تا قبل از رسیدن به ریاست جمهوری از سوی شورای نگهبان داشته اید، با روش «قنبرنمایی گزینی» بوده است یا «زیاد بن ابیه»ها ؟!
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

آقای روحانی! پاسخ دهید

" بنده از آقای رئیس جمهور سؤال دارم، آقای روحانی! می خواهم بدانم تأیید صلاحیت هایی که شما تا قبل از رسیدن به ریاست جمهوری از سوی شورای نگهبان داشته اید، با روش «قنبرنمایی گزینی» بوده است یا «زیاد بن ابیه»ها ؟!

بخش سیاست تبیان
کوچک زاده

نماینده تهران در مجلس با انتقاد از اظهارات رئیس جمهور کشورمان درباره تأیید صلاحیت داوطلبان انتخابات مجلس توسط شورای نگهبان، سؤالی را از آقای روحانی درباره نحوه تأیید صلاحیتش تا قبل از ریاست جمهوری مطرح کرد.
مهدی کوچک زاده (نمایندهٔ تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر از حوزه انتخابیه تهران در دوره های هفتم، هشتم و نهم مجلس شورای اسلامی و عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات و فراکسیون جبهه پایداری است) در مجلس شورای اسلامی در نشست علنی امروز (یکشنبه) پارلمان در جریان بررسی طرح جرم سیاسی در تذکری آیین نامه ای نسبت به اظهارات اخیر رئیس جمهور درباره تأیید صلاحیت داوطلبان انتخابات مجلس توسط شورای نگهبان انتقاد کرد و اظهار داشت: " بنده از آقای رئیس جمهور سؤال دارم، آقای روحانی! می خواهم بدانم تأیید صلاحیت هایی که شما تا قبل از رسیدن به ریاست جمهوری از سوی شورای نگهبان داشته اید، با روش «قنبرنمایی گزینی» بوده است یا «زیاد بن ابیه»ها ؟!
وی همچنین گفت: آقای رئیس جمهور به این سؤال پاسخ دهند تا مشخص شود خود آقای روحانی در گذشته چگونه تأیید صلاحیت شده است.


منبع : الف