تبیان، دستیار زندگی
مهندس راسخ در جلسه شورای فرهنگی و شورای هماهنگی روابط عمومی ها ضمن اشاره به لزوم فرهنگ سازی و اطلاع رسانی به منظور حفظ محیط زیست و کاهش آلودگی هوا گفت: همه باید در کاهش آلودگی هوا تلاش کنیم.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

تاکید بر لزوم اطلاع رسانی دقیق و شفاف مدیران روابط عمومی

مهندس راسخ در جلسه شورای فرهنگی و شورای هماهنگی روابط عمومی ها ضمن اشاره به لزوم فرهنگ سازی و اطلاع رسانی به منظور حفظ محیط زیست و کاهش آلودگی هوا گفت: همه باید در کاهش آلودگی هوا تلاش کنیم.

هومن بهلولی- روابط عمومی

جلسه شورای فرهنگی و شورای هماهنگی روابط عمومی ها

به گزارش روابط عمومی به نقل از  مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات؛ مهندس مهدی راسخ، معاون توسعه مدیریت، هماهنگی و امور پشتیبانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات اظهار کرد: 29 دیماه روز هوای پاک نامگذاری شده و همه باید تلاش کنیم تا در این روز و روزهای دیگر با انجام تمهیدات لازم نظیر خاموش کردن سیستم های گرمایش اضافی، کاهش دمای محیط، عدم استفاده از خودرو شخصی و تک سرنشین در کاهش آلودگی هوا سهیم باشیم.
 وی با تاکید بر لزوم اطلاع رسانی دقیق و شفاف از مدیران  روابط عمومی   در خواست کرد: در خصوص تبیین فرهنگ صرفه جویی و استفاده بهینه از منابع در محیط های اداری راهکارهای لازم را پیشنهاد دهند.
مهندس راسخ در ادامه افزود: هر یک از ما در بخش کاری خود باید در تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی تلاش کنیم و منویات مقام معظم رهبری در این حوزه وقتی تحقق خواهد، یافت که تک تک مردم خود را در اجرای آن سهیم بدانند.
لازم به ذکر است در ادامه این جلسه برنامه های فرهنگی دهه فجر مورد بررسی قرار گرفت مهندس راسخ در این خصوص بیان کرد: حفظ یاد و خاطره شهدا بایستی در دستور کار شورای فرهنگی قرار گیرد و به همین دلیل مناسب است که در موزه ارتباطات بخشی نیز به موزه شهدای ارتباطات اختصاص یابد.
همچنین در جلسه مقرر گردید برنامه های فرهنگی وزارت در خصوص دهه مبارک فجر به صورت هماهنگ در ادارات کل استانی نیز اجرا گردد.
معاون توسعه مدیریت، هماهنگی و امور پشتیبانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات خاطرنشان کرد: نسل جدید انقلاب باید با آرمان ها و اهداف انقلاب اسلامی آشنا شوند و یکی از وظایف مهم ما انتقال ارزش های انقلاب به نسل بعدی است.