تبیان، دستیار زندگی
هفته ای که گذشت در بخش تغذیه بیشتر به مسائلی پرداخته شد که بتوان با آن زمستان سالم تری را سپری کرد؛ مواردی چون چرک خشک کن های طبیعی، سلامت موها در زمستان و ...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

تغذیه ی سالم برای مو، کبد، معده و خون

هفته ای که گذشت در بخش تغذیه بیشتر به مسائلی پرداخته شد که بتوان با آن زمستان سالم تری را سپری کرد؛ مواردی چون چرک خشک کن های طبیعی، سلامت موها در زمستان و ...

بخش تغذیه و آشپزی تبیان
تغذیه ی سالم

اینفوگرافی سلامت خون با تغذیه ی مناسب

برای این که خون سالمی داشته باشید؛ یا به عبارت بهتر دچار کمخونی نشوید و روند خونسازی در بدنتان به خوبی انجام شود، باید برخی مواد غذایی را در برنامه ی غذایی روزانه تان بگنجانید. در این اینفوگرافی ما آن ها را برایتان آورده ایم.

چرک خشک کن های طبیعی

در برخی موارد که بیماری و عفونت بدن شدید است نیاز زیادی به مصرف آنتی بیوتیک ها آن هم تحت نظر پزشک وجود دارد؛ اما در مواردی که مربوط به سرماخوردگی و ناخوشی های روزمره است می توانید به درمان های طبیعی اعتماد کنید.

زیبایی زمستانی موها با این مواد غذایی

در این مطلب شما را با لیستی از مواد غذایی تقویت کننده ی عمقی موها بیشتر آشنا می کنیم. با مصرف این مواد غذایی می توانید مطمئن باشید که در فصل سرما نیز موهایتان درخشندگی و سلامت خود را حفظ خواهند کرد. لطفاً با ما همراه باشید.

نسخه طب سنتی برای کبد چرب

کبد چرب ناشی از پرشدگی مواد اضافه در کبد است و هنگامی که تناسب بین ورود، مصرف و دفع مواد غذایی از بین می رود، این بیماری به وجود می آید.

8 عادت معده خراب کن + اینفوگرافی

متأسفانه همه ما عادت هایی داریم که به بدن آسیب می زند و معده نیز از این آسیب ها در امان نیست. این عادت ها باعث بالا آمدن اسید معده، دل درد، زخم معده، سرطان و غیره می شود. اما می شود با تغییر عادت های بد از بسیاری از این مشکلات در امان بود.

همه چیز درباره ی زیتون

زیتون علاوه بر اینکه لذت غذا خوردن را چندین برابر می کند، از ارزش غذایی بسیار بالایی برخوردار است که حفظ سلامتی انسان را در برابر برخی ناخوشی ها تضمین می کند.

چربی سوزی با این لیموناد + طرز تهیه

در این مطلب شما را با طرز تهیه ی لیمونادی خوشمزه آشنا می کنیم و خواص ترکیبات آن در چربی سوزی را توضیح می دهیم. به کمک این لیموناد می توانید بدنتان را پاکسازی کرده، انرژی تان را بیشتر کنید و مهم تر از همه این که چربی ها را بسوزانید و لاغر شوید.

بخور نخورها در سندرم دامپینگ

سندرم دامپینگ یک پاسخ فیزیولوژیک نسبت به حضور مقادیر بیش از حد طبیعی غذا و مایعات غلیظ در بخش فوقانی روده کوچک می باشد.

کمبود این مواد مغذی افسرده تان می کند + اینفوگرافی

در این مطلب شما را با چند کمبود ماده ی مغذی آشنا می کنیم که امکان افسرده شدن را بالا می برند و احتمال دارد که بی دلیل و خیلی زود سرما بخورید و یا در معرض عفونت قرار بگیرید. لطفاً با ما همراه باشید.

کیک شکلاتی با دسر موز + طرز تهیه

یک عدد موز را با یک قاشق غذاخوری شیر، در مخلوط کن ریخته تا پوره موز درست شود. نصف بسته پودر ژله موز را در نصف لیوان آب جوش ریخته تا حل شود. بعد از سرد شدن، آن را کم کم به پوره موز اضافه کرده، هم می زنیم.

دفع انگل روده با این نوشیدنی ها

در این مطلب شما را با طرز تهیه ی 3 نوع اسموتی سالم و درمانگر آشنا می کنیم که برطرف کننده ی طبیعی انگل ها هستند. کافی است به مدت دو هفته هر روز صبح از این اسموتی ها نوش جان کنید. لطفاً با ما همراه باشید.

کاهش دردهای زنانه با طب سنتی

از دیدگاه طب سنتی تدابیر خاصی وجود دارد که رعایت آن بسیار به سلامت زنان و کاهش دردهای قاعدگی کمک می کند.

مشاوره
مشاوره
در رابطه با این محتوا تجربیات خود را در پرسان به اشتراک بگذارید.