تبیان، دستیار زندگی
پیست اسكی ایران فعال شد پیست بین‌المللی اسكی دیزین فعالیت آزمایشی خود را آغاز كرد تا در فصل سرما پذیرای ورزشكاران این رشته باشد. به نقل از روابط عمومی شركت توسعه و نگهداری اماكن ورزشی، محمد علی آبادی، معاون رئیس جمهور...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

شروع فصل سرما

بزرگ‌ترین پیست اسكی ایران فعال شد

پیست بین‌المللی اسكی دیزین فعالیت آزمایشی خود را آغاز كرد تا در فصل سرما پذیرای ورزشكاران این رشته باشد.

به نقل از روابط عمومی شركت توسعه و نگهداری اماكن ورزشی، محمد علی آبادی، معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان تربیت بدنی اظهار امیدواری كرد با برنامه ریزی انجام شده و با مناسب شدن شرایط جوی عملیات عمرانی و توسعه ای نسبتا" مناسبی در این پیست از این هفته آغاز شود كه از جمله این اقدامات، افزودن چند خط جدید بالابر در منطقه در جهت افزایش ظرفیت پیست و بهره برداری از آن و بخش های مختلف نظیر 2 رستوران در محدوده پیست كه تا كنون امكان بهره برداری از آن وجود نداشته و افزایش ضریب امنیت دستگاه ها و تاسیسات بالابر موجود در منطقه و ایجاد قابلیت های جدید نظیر پیست یو وپرش است.

وی با بیان اینكه منطقه دیزین پتانسیل جذب بالای توریست و امكان فعالیت ورزشی و تفریحی در كلیه فصول سال را نیز دارا است، اظهار داشت: با تدوین طرح جامع توسعه منطقه ورزشی دیزین در 2 فاز كوتاه و بلند مدت در پی رسیدن به اهداف تدوین شده و بالفعل نمودن پتانسیل های بالقوه این منطقه از سوی شركت توسعه و نگهداری اماكن ورزشی و توان بخش خصوصی هستیم.