تبیان، دستیار زندگی
آن عده از داوطلبان نمایندگی مجلس كه بر اساس رأی هیأت مركزی نظارت بر انتخابات، صلاحیت آنان احراز نگردیده، می توانند شكایت خود را تحویل دهند.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

بیانیه شورای نگهبان درباره داوطلبان رد صلاحیت شده

آن عده از داوطلبان نمایندگی مجلس كه بر اساس رأی هیأت مركزی نظارت بر انتخابات، صلاحیت آنان احراز نگردیده، می توانند شكایت خود را تحویل دهند.

بخش سیاست تبیان
هیات نظارت

هیأت مركزی نظارت بر انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی، طی اطلاعیه ای اعلام كرد: آن عده از داوطلبان نمایندگی مجلس كه بر اساس رأی هیأت مركزی نظارت بر انتخابات، صلاحیت آنان احراز نگردیده، می توانند شكایت خود را تحویل دهند.

به گزارش اداره كل روابط عمومی شورای نگهبان، متن این اطلاعیه به شرح زیر می باشد:
به اطلاع آن دسته از داوطلبان محترم نمایندگی دهمین دوره مجلس شورای اسلامی كه بر اساس رأی هیأت مركزی نظارت بر انتخابات، صلاحیت آنان احراز نگردیده می رساند:
بر اساس ماده 52 قانون انتخابات وماده 34 آئین نامه اجرایی آن، در صورت تمایل می توانند طی روزهای یكشنبه 1394/10/27 الی سه شنبه 1394/10/29 از ساعت 8 الی 16 در تهران به ورزشگاه تختی واقع در بزرگراه بسیج بلوار هجرت و در مراكز استان ها به محل های تعیین شده از سوی دفاتر نظارت و بازرسی شورای نگهبان مراجعه و پس از تكمیل فرم شكایت، رسید دریافت نمایند.
هیأت مركزی نظارت بر انتخابات
دهمین دوره مجلس شورای اسلامی

گفتنی است با توجه به زیر ساختهای ارتباطی مهیا شده، توصیه می شود داوطلبان حوزه های انتخابیه شهرستانی حتی الامقدور به مراكز معین شده در استانها مراجعه كنند. بدیهی است شكوائیه آنها به لحظه، در اختیار شورای نگهبان قرار می گیرد و لزومی به حضور داوطلبان در تهران نیست.


منبع: مشرق