تبیان، دستیار زندگی
انجمن متخصصان روابط عمومی با صدور بیانیه ای مجددا بر لزوم ارتقاء جایگاه روابط عمومی در سازمان ها تاکید کرد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

انجمن متخصصان روابط عمومی خواستار

تشکیل کمیته های تخصصی بررسی ابعاد تنزل جایگاه روابط عمومی ها شد

انجمن متخصصان روابط عمومی

انجمن متخصصان روابط عمومی با صدور بیانیه ای مجددا بر لزوم ارتقاء جایگاه روابط عمومی در سازمان ها تاکید کرد.

به گزارش کمیته اطلاع رسانی انجمن، به دنبال تنزل جایگاه روابط عمومی ها در استانداری ها، انجمن متخصصان روابط عمومی با انتشار بیانیه ای خواستار ارتقاء جایگاه و اقتدار سازمانی روابط عمومی در دستگاهای اجرایی کشور شد.
 در بخشی از این بیانیه آمده است: متاسفانه علیرغم انتقادات و پیشنهادات بسیاری از سوی انجمن ها، صاحب نظران و کارشناسان ارتباطات و روابط عمومی در خصوص لزوم بازنگری در تنزل جایگاه روابط عمومی استانداری ها، متاسفانه تاکنون هیچ اقدامی برای اصلاح این تصمیم نادرست گرفته نشده است.
 در بخش دیگری از این بیانیه با اشاره به اهمیت جایگاه و ماهیت کاری روابط عمومی در سازمان ها آمده است: روابط عمومی ها اگر در جایگاه مناسب خود قرار نداشته باشند نمی توا نند بسیاری از ماموریت های سازمانی و رسالت های خطیر خود را در عرصه اطلاع رسانی واطلاع یابی محقق سازند.
 همچنین در این بیانیه انجمن متخصصان روابط عمومی از متولیان این حرفه در کشور خواسته است با تشکیل کمیته های تخصصی به بررسی ابعاد این تصمیم گیری نادرست و غیر تخصصی اقدام کرده و هرچه سریع تر نسبت به بازنگری و ارتقاء مجدد روابط عمومی استانداری ها به جایگاه شان اقدام نمایند.

تنظیم: هومن بهلولی