تبیان، دستیار زندگی
تبیان ابرکوه در بیانیه ای جنایت عربستان در اعدام شیخ نمر باقر النمر رهبر شیعیان عربستان را محکوم کرد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

بیانیه تبیان ابرکوه در پی اعدام شیخ نمر رهبر شیعیان عربستان

شیخ نمر

تبیان ابرکوه در بیانیه ای جنایت عربستان در اعدام شیخ نمر باقر النمر رهبر شیعیان عربستان را محکوم کرد.

به گزارش روابط عمومی، متن این بیانیه به شرح زیر است:

«بسم رب الشهداء و الصدیقین»

شهادت، جایگاه برتر اولیای خاص و مقربان ویژه الهی و آرزوی دلیر مردان خدایی است و کم ترین پاداشی جاودانه و الهی است که نصیب مردان خدایی می شود، اما جبهه مشترک آمریکایی صهیونیستی و آل سعود، به خوبی باید بداند که ریختن این گونه خون های پاک و مطهر، باعث گسترش چشمگیر بیداری اسلامی و رشد سریع تر معارف حقیقی اسلام ناب محمدی(ص) و موجب نابودی و سرنگونی هرچه زودتر آنان خواهد شد.

پیام شهادت مرحوم آیت الله شهید شیخ نمر باقرالنمر(ره) موج جدید و فراگیر بیداری اسلامی در سطح منطقه و جهان ایجاد کرده به طوری که امواج خروشان خشم و نفرت و انزجار انقلابی مسلمانان جهان، از اقدامات دیوانه وار و وحشیانه آل سعود همانند کوهی بر سر آنان خراب خواهد کرد.

به یقین، شعاع گسترده شهادت در مکتب اسلام و خون به ناحق ریخته شده رهبر برجسته شیعیان عربستان، شیخ نمرهایی پای در عرصه گیتی خواهند نهاد که موجب تسریع در روند حرکت ها و انقلاب هایی در کشورهای تحت ستم و دیکتاتور و مستبد، هم چون آل سعود خواهد شد.

مسلمانان جهان نیز با حفظ وحدت و اتحاد و انسجام دینی و اسلامی خود هرگز نخواهند گذاشت خون این روحانی مبارز و مجاهد فی سبیل الله به هدر برود. سران مستبد آل سعود تاوان این جنایت هولناک خود را به زودی پس خواهند داد.

تبیان ابرکوه، ضمن عرض تسلیت این فاجعه هولناک و ضایعه جبران ناپذیر به محضر حضرت ولی عصر(عج) و خدمت مقام معظم رهبری(مدظله العالی) و تمامی مراجع و علمای دینی و حوزه های علمیه و مسلمانان جهان به ویژه ملت شهیدپرور و بصیر ایران اسلامی، برای علو درجات آن شهید گرانقدر طلب رحمت و غفران واسعه الهی کرده و برای سایر بازماندگان و اعضای خانواده محترم و داغدارشان و صبر جمیل و اجر جزیل از درگاه اید قادر متعال درخواست می کند.

با آرزوی سلامتی و طول عمر مقام معظم رهبری(مدظله العالی)

تنظیم: هومن بهلولی