تبیان، دستیار زندگی
دبیر شورایعالی فضای مجازی، موسسه تبیان را معدن ارزشمندی در فضای مجازی کشور دانست که کاربران از خدمات متنوع آن بهره مند می شوند.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

دکتر فیروز آبادی:

تبیان معدن ارزشمندی در فضای مجازی است

بازدید شورایعالی فضای مجازی کشور از موسسه تبیان

دبیر شورایعالی فضای مجازی، موسسه تبیان را معدن ارزشمندی در فضای مجازی کشور دانست که کاربران از خدمات متنوع آن بهره مند می شوند.

به گزارش روابط عمومی، صبح امروز،دکتر سیدابوالحسن فیروزآبادی؛ دبیر شورای عالی فضای مجازی و هیئت همراه، به منظور آشنایی با ظرفیت ها و توانایی های موسسه تبیان، ضمن حضور در این موسسه، با مدیران و مسئولین آن دیدار و گفتگو کردند.
در این دیدار که با حضور حجت الاسلام آقامیری؛ مدیرعامل و معاونین و مدیران موسسه تبیان برگزار شد، ابتدا فعالیت ها و اقدامات صورت گرفته در این موسسه در طول سالیان گذشته از قبیل: وب سایت تبیان و محتوای غنی ارائه شده، شبکه اجتماعی و خدمات کاربری، خدمات فنی و زیرساختی، کنسرسیوم محتوای ملی، طرح ملی همسان گزینی، جشنواره بین المللی پروژه های دانش آموزی، خدمات و نرم افزار های تلفن همراه، تولیدات مالتی مدیا و ... به مدیران شورای عالی فضای مجازی ارائه شده و در ادامه بر لزوم پیگیری مجدانه همکاری و هم افزایی مابین موسسه تبیان و شورای عالی فضای مجازی و استفاده موثر از ظرفیت های موجود، تاکید شد.

بازدید شورایعالی فضای مجازی کشور از موسسه تبیان

در ادامه، دکتر فیروز آبادی، با اشاره به این نکته که خود نیز از کاربران سایت تبیان می باشد، عنوان داشت: موسسه تبیان یکی از بزرگترین و شناخته شده ترین موسسات فرهنگی کشور است که خدمات قابل توجهی در زمینه فرهنگی و آموزشی به مخاطبین ارائه می دهد.

وی افزود: موسسه تبیان که در چهار حوزه اصلی فضای مجازی نقش پررنگی دارد ،اگر تعاملات خود با دیگر نهادها را افزایش دهد می تواند سهم قابل توجهی از فضای مجازی کشور را به خود اختصاص دهد.

دبیر شورایعالی فضای مجازی با اشاره به رشد قابل توجه موسسه تبیان از بدو تاسیس تا کنون، گفت: موسسه تبیان معدن ارزشمندی در فضای مجازی کشور است که کاربران از خدمات متنوع آن بهره مند می شوند.

وی گفت: شورایعالی فضای مجازی در راه تشکیل شبکه ملی اطلاعات، نیازمند همکاری بازیگران اصلی فضای مجازی همچون موسسه  تبیان است تا بتوانند بر فضای مجازی کشور مدیریت کنند.

بازدید شورایعالی فضای مجازی کشور از موسسه تبیان

در پایان این نشست نیز مدیران شورایعالی فضای مجازی از مرکز داده اینترنتی موسسه تبیان بازدید کرده و ضمن استقبال از توانایی های موجود فنی و محتوایی در موسسه تبیان، فعالیت های تبیان در عرصه های فضای مجازی را موثر و مفید قلمداد کردند.
گفتنی است، دکتر فیروز آبادی را در این بازدید، مهندس مجتبی جعفری؛ قائم مقام و معاون امنیت، امیر خوراکیان؛ معاون محتوا و سید محمد حسین پور مشكانی؛ مدیر كل ارتباطات و روابط عمومی مرکز ملی فضای مجازی کشور، همراهی می کردند.

همچنین در حاشیه این بازدید، دکتر فیروز آبادی به رسم یادبود، دست نوشته ای را تقدیم موسسه تبیان کرد که متن آن به شرح ذیل می باشد:

دست نوشته دکتر فیروز آبادی، دبیر شورایعالی فضای مجازی کشور

تنظیم: هومن بهلولی