تبیان، دستیار زندگی
رئیس ستاد ائتلاف اصلاح طلبان در شهر تهران از تشکیل این ستاد خبر داد و گفت: سیدمحمود میرلوحی به عنوان قائم مقام در ستاد ائتلاف اصلاح طلبان در شهر تهران فعایت می کند
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

ستاد انتخاباتی اصلاح طلبان تهران تشکیل شد

رئیس ستاد ائتلاف اصلاح طلبان در شهر تهران از تشکیل این ستاد خبر داد و گفت: سیدمحمود میرلوحی به عنوان قائم مقام در ستاد ائتلاف اصلاح طلبان در شهر تهران فعالیت می کند.

بخش سیاست تبیان
سیدمحمود میرلوحی

علی صوفی رئیس ستاد ائتلاف اصلاح طلبان در شهر تهران اظهار داشت: ستاد انتخاباتی ائتلاف اصلاح طلبان در شهر تهران شکل گرفته است و کارها به روال قانونی پیش می رود.
وی ادامه داد: سیدمحمود میرلوحی به عنوان قائم مقام بنده در ستاد ائتلاف اصلاح طلبان در شهر تهران فعالیت می کند. ستاد ائتلاف نیز جلسات منظمی را برگزار می کند و مکان آن هنوز مشخص نشده است؛ اما به زودی در مکان مشخصی مستقر شده و مکان آن را اعلام خواهیم کرد.
رئیس ستاد ائتلاف اصلاح طلبان در شهر تهران درباره تهیه لیست های انتخاباتی گفت: باید منتظر تأیید صلاحیت ها باشیم و تازمانی که صلاحیت ها اعلام نشده است، کاندیداها مشخص نمی شوند و ما می توانیم پس از اعلام نظر شورای نگهبان بر روی کاندیداهای تأیید صلاحیت شده بررسی انجام دهیم.


منبع : افکار نیوز