تبیان، دستیار زندگی
تفاهمنامه ای در قالب مشاوره بین مهد قرآن استان اصفهان و سایت تبیان منعقد شد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

همکاری تبیان اصفهان و مرکز مشاوره مهد قرآن اصفهان در فرایند همسان گزینی

حضور مدیر سایت تبیان اصفهان در مرکز مشاوره هدایت

تفاهمنامه ای در قالب مشاوره بین مهد قرآن استان اصفهان و سایت تبیان منعقد شد.

به گزارش روابط عمومی، با توجه به تأیید سایت تبیان به عنوان تنها سایت مجاز در امر همسرگزینی و همسان گزینی و سیاست این مجموعه در ارتباط با مراکز مشاوره تخصصی با رویکرد دینی، با حضور حکمت منش، مدیر دفتر تبیان اصفهان در مرکز مشاوره هدایت و آشنایی با فعالیت های آن مقرر شد این همکاری ها تداوم یابد.

در این جلسه، خاکساری هرندی، مدیر مؤسسه مهد قرآن کریم و ولایت استان اصفهان ضمن ارائه گزارش از فعالیت های مرکز مشاوره هدایت وابسته به مهد قرآن کریم به ویژه در ابعاد همسرگزینی و همسان گزینی، مشاوره های انفرادی و جمعی و کارگاه های آموزشی، آمادگی خود را جهت ارائه هرگونه همکاری در این راستا اعلام کرد.

در ادامه حکمت منش با توجه به محیط سالم و کارشناسان خبره و متخصص از حوزه و دانشگاه  در این مرکز از یک سو و از سوی دیگر فعالیت جدید تبیان در راستای تسهیل امر ازدواج و همسان گزینی و ایجاد شبکه واجدین و واسطین از همکاری با مهد قرآن کریم استقبال کرد و مقرر شد در خصوص ثبت نام واجدین در شبکه مجازی تبیان همه گونه همکاری بعمل آید.

گفتنی است؛ استفاده از مشاوره مرکز مشاوره مهد قرآن و همچنین راست آزمایی و ورود اطلاعات واجدین از مواردی است که مهد قرآن می تواند در این راه بسیار همکاری کند. در ادامه مسئولان سایت تبیان از مرکز مشاوره هدایت و سایر قسمت های مهد قرآن کریم بازدید کرده است و مقرر شد همه همکاری ها در قالب تفاهمنامه ای تنظیم شود.

تنظیم: هومن بهلولی