تبیان، دستیار زندگی
داستان رئال و رونالدو در 26 ژوئن 2009 آغاز شد. فصل اول این داستان مهیج برای کریس به بهترین شکل ممکن رقم خورد
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

روزهای آخر کریس در مادرید

داستان رئال و رونالدو در 26 ژوئن 2009 آغاز شد. فصل اول این داستان مهیج برای کریس به بهترین شکل ممکن رقم خورد؛ شکستن رکورد نقل وانتقالات تاریخ فوتبال با امضای قرارداد 94 میلیون یورویی و استقبال 80 هزار نفری هواداران در روز معارفه نشان می داد که ستاره پرتغالی دنیای فوتبال در انتخابش اشتباه نکرده است.

بخش ورزشی تبیان
رونالدو

حالا 6 سال و 4 ماه و 22 روز از آن معارفه باشکوه می گذرد و از این سال ها، ماه ها و روزها خاطرات تلخ و شیرین زیادی در ذهن رونالدو باقی مانده. از پیروزی ها و باخت ها در ال کلاسیکو گرفته تا کسب 2 توپ طلا، 3 کفش طلا،کسب لادسیما (دهمین قهرمانی رئال در لیگ قهرمانان) و کلی رکورد و افتخار. حالا به نظر می رسد این داستان پر ماجرا به پایان خود نزدیک شده و شایعه جدایی کریس رونالدو از جمع کهکشانی ها روز به روز بیشتر از قبل رنگ و بوی واقعیت به خود می گیرد. در ادامه نگاهی خواهیم داشت به اتفاقات و نشانه هایی که می توانند در پایان فصل جدایی رونالدو از رئال را رقم بزنند.

رافائل بنیتس

از مصاحبه های رونالدو می توان به راحتی به این واقعیت پی برد که ستاره پرتغالی به هیچ عنوان از کار کردن با سرمربی کنونی خود راضی نیست. رونالدو در زمان حضور خوزه مورینیو و کارلو آنچلوتی بارها و بارها به تعریف و تمجید از مربیان خود پرداخت اما در خصوص رافا بنیتس تاکنون چنین اتفاقی رخ نداده. از همان ابتدای حضور رافا در مادرید خبرهایی مبنی بر نارضایتی رونالدو از تاکتیک های این مربی اسپانیایی منتشر شد و حالا به نظر می رسد این نارضایتی ها به اوج خود رسیده. روزنامه A.S اسپانیا که یکی از منابع بسیار نزدیک به باشگاه رئال به حساب می آید در گزارش روز گذشته خود مدعی شده که رونالدو با حضور رافا بنیتس انگیزه خودش را از دست داده و هیچ امیدی به موفقیت تیمش با این مربی ندارد. A.S در ادامه مدعی شده که قبل از دیدار برابر سویا، رونالدو چند دقیقه ای با فلورنتینو پرس به صورت خصوصی صحبت کرده و به او گفته: «با این مربی در این فصل هیچ جامی کسب نخواهیم کرد.»

فلورنتینو پرس

فصل گذشته بود که خبر اختلافات فلورنتینو پرس با 2 بازیکن سرشناس رئال همه جا پیچید که یکی از این بازیکنان کریس رونالدو بود. گویا اختلافات رئیس باشگاه رئال مادرید و کریس رونالدو هنوز به طور کامل برطرف نشده و مرد ثروتمند و پر نفوذ مادریدی ها به نزدیکانش در باشگاه رئال گفته که چنانچه یک باشگاه رقم فسخ قرارداد رونالدو را پرداخت کند او را می فروشیم. پرس معتقد است که با توجه به 30 ساله شدن رونالدو بهترین زمان ممکن برای فروش این بازیکن فرا رسیده و رئال در ازای دریافت پیشنهادی 80 میلیون پوندی مشکلی با فروش این بازیکن نخواهد داشت. چلسی، پاری سن ژرمن و منچستریونایتد از جدی ترین مشتریان این فوق ستاره پرتغالی هستند که هر کدام از آن ها توان پرداخت مبلغ درخواستی رئالی ها را دارند.

مصاحبه های اخیر

شایعه جدایی رونالدو از رئال مادرید زمانی بیشتر قوت گرفت که او در مصاحبه ای با نشریه آلمانی کیکر جدایی از رئال مادرید را تکذیب نکرد و گفت که در فوتبال هر چیزی ممکن است، رخ دهد. او به تازگی در یک مصاحبه تلویزیونی هم عنوان کرده که دوست دارد در بهترین تیم دنیا از فوتبال خداحافظی کند. رونالدو در حالی از واژه بهترین تیم دنیا استفاده کرده که در مصاحبه های قبلی خودش مشخصا نام رئال مادرید را بر زبان می آورد اما این بار سعی کرده به صورت مبهم درباره آینده خود صحبت کند.

صحبت در گوشی

اتفاقات بازی رئال و پاری سن ژرمن هم در نوع خود جالب توجه بود. صحبت در گوشی کریس با لورن بلان سرمربی PSG در بازی رئال مقابل پاری سن ژرمن در دور برگشت از مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا که ظاهرا به او گفته تیمت عالی بازی می کند، دوست دارم با تو کار کنم، نیز بر شایعه جدایی رونالدو از جمع کهکشانی ها دامن زد.

مارکو رویس

روزنامه های آلمانی خبر از تلاش جدی رئال برای جذب مارکو رویس داده اند و این خبر در رسانه های اسپانیایی هم تایید شده. با وجود بازیکنان آماده ای در این پست مثل بیل، رونالدو و همینطور ذخیره طلایی مثل خسه فرصت بازی برای بازیکنی مثل رویس خیلی کم می شود پس با این حساب با آمدن رویس باید یکی از وینگرها باشگاه را ترک کند و از آنجایی که رئال دست به جوان گرایی زده این وینگر کسی نیست جز پیرترین آن ها یعنی کریس رونالدو!


منبع: خراسان