تبیان، دستیار زندگی
ارد هافبک ایرانی تیم هامبورگ گفت : در صورتیکه سایپا بتواند همین روند را در ادامه مسابقات لیگ برتر ادامه دهد کسب عنوان قهرمانی برای این تیم دور از دسترس نخواهد بود . مهدی مهدوی کیا که درحاشیه دیدارپاس و سایپا با خبرنگا...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

مهدوی کیا: سایپا توان قهرمانی در لیگ برتر را دارد


هافبک ایرانی تیم هامبورگ گفت : در صورتیکه سایپا بتواند همین روند را در ادامه مسابقات لیگ برتر ادامه دهد کسب عنوان قهرمانی برای این تیم دور از دسترس نخواهد بود .

مهدی مهدوی کیا که درحاشیه دیدارپاس و سایپا با خبرنگار"مهر" گفتگو می کرد با بیان این مطلب افزود : سایپا تیم یکپارچه و منسجمی است که درتمامی خطوط از نظم تیمی خوبی سود می برد و تاکنون نیز با تکیه برهمین هماهنگی تیمی توانسته به نتایج قابل قبولی دست یابد و به تنهایی درصدرجدول لیگ برتر قرار بگیرد.

مهدوی کیا اضافه کرد : به نظر من در دیدار امروز مقابل پاس نیز، پیروزی حق تیم سایپا بود و این تیم بسیاربابرنامه و هدفمند بازی کرد و به خوبی از فرصت هایی که داشت برای گلزنی سود برد .

وی درخصوص حضورش در ورزشگاه دستگردی گفت : برای تماشای بازی هادی برادرم به ورزشگاه آمده بودم که متاسفانه وی در ترکیب تیم سایپا قرار نگرفت .

هافبک تیم هامبورگ درخصوص سفرش به تهران گفت : من یک هفته دیگر در تهران هستم و سپس راهی آلمان می شوم تا خودم را برای تمرینات نیم فصل دوم آماده کنم .

مهدوی کیا پیرامون وضعیت نامطلوب تیم هامبورگ درمسابقات فصل جاری بوندس لیگا اظهار داشت : تیم ما دوران بحران را سپری می کند بطوری که درنیم فصل اول به نتایج ضعیفی دست یافتیم ولی امیدوارم این دوران هرچه زودتربه پایان برسد و بتوانیم درنیم فصل دوم به شرایط بهتری دست یابیم وموقعیت خود را درجدول بهبود ببخشیم .