تبیان، دستیار زندگی
پاییز فصل شب نشینی های طولانی و شیرین است، خانواده دور هم، دوست های قدیمی در کنار هم، می گویند و می شنوند و با حرف های زیبا، فضا را گرم گرم می کنند
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

یک مهمانی پاییزی

پاییز فصل شب نشینی های طولانی و شیرین است، خانواده دور هم، دوست های قدیمی در کنار هم، می گویند و می شنوند و با حرف های زیبا، فضا را گرم گرم می کنند، انگار نه انگار که هوا سرد است و سوز پاییزی، در کمین صورت های خندان، نشسته است.

فرآوری: عشقی-بخش زیبایی تبیان
ست لباس پاییزه

اما در این مهمانی ها چه بپوشیم که مناسب ترین لباس با فصل باشد؟ بلوز و دامن؟ کت و شلوار؟ سردمان نشود؟ در اینجا پیشنهاد هایی داریم برای جذابیت هر چه بیشتر شما.

پوشیدن تونیک های پشمی و بافتنی بلند در این فصل غوغا می کند. می توانید این تونیک ها را با یقه اسکی و آستین های تا آرنج به همراه ساق بپوشید

پارچه لباس پاییزه: پارچه های مخمل کبریتی، چرم، جیر، پارچه های کتانی راه راه و زبر، مخمل، بافتنی و کشباف، پارچه هایی که آستر دارند، خز و در نهایت پارچه های پشمی، پارچه های لباس های پاییزی هستند پس به سراغ این جنس ها هنگام انتخاب لباس بروید.

رنگ لباس پاییزی: پاییز فصلی است که زرد و نارنجی در آن به هنر نمایی پرداخته اند، بنابراین شما هم در این فصل به طبیعت و حال و هوای آن احترام بگذارید و لباس هایی را انتخاب کنید که رنگ آنها مناسب این فصل است. در لباس هایتان می توانید از رنگ هایی که توناژ زرد و نارنجی دارند، بیشتر استفاده کنید.

نوع لباس های پاییزه: لطفا لباس های آستین کوتاه و نازک را جمع کنید و لباس های دیگری را مهمان جارختی تان بکنید مثلا بلوزهای یقه اسکی، ژاکت کشباف، عرق گیر، شلوارهای جین، شلوارهای پارچه ای کمی ضخیم تر، روسری های ضخیم تر و دستکش های چرمی و یا موهر ظریف، چکمه های ساقه بلند، بلوزهای بلند دکمه دار، کت های ورزشی مناسب، جلیقه و کت های کوتاه کمردار، کمربندهای چرمی از کمد شما یک کمد پاییزی می سازند.

خانم های شیک پوش...

به سراغ خرید ژاکت هایی بروید که جفت و جور بدن شما بافته شده باشند

می توانید یک ژاکت قرمز و یا هر رنگ شاد دیگر که با کمر یا دکمه بزرگی بسته می شود را با یک بلوز یقه اسکی سفید بپوشید. زیورآلات رنگ قهوه ای مانند آنهایی که از چرم ساخته شده اند تیپ پاییزی شما را کامل می کنند.
و پیشنهاد شماره دو برای مهمانی های زنانه ، شما می توانید یک چکمه نیم ساق را با یک دامن بلند با طرح های هندسی و رنگ های شاد بپوشید و آن را با یک بلوز آستین بلند ساده و یک گردنبند ظریف کامل کنید. می توانید برای اینکه سردتان نشود ساق بپوشید.

ست لباس پاییزه

چند وقتی است که ژاکت های فانتزی زیبا برای دختر خانم ها به بازار پاییزه آمده است. یکی از این ژاکت های کوتاه به رنگ شاد را با یک بلوز نازک به رنگ های سفید و بنفش روشن و شلوارجین ست کنید.
پوشیدن تونیک های پشمی و بافتنی بلند در این فصل غوغا می کند. می توانید این تونیک ها را با یقه اسکی و آستین های تا آرنج به همراه ساق بپوشید.
و در نهایت روی دوش انداختن یک اشارپ آنهم با با یک طرح زیبا، می تواند شما را تحسین بر انگیز کند.

و اما آقایان...

برای پاییز امسال یک شلوار جین خاکستری بخرید. در روزهای پاییز دست از سرجین های آبی بردارید و شلوار جین خاکستری تان را با یک پیراهن یقه اسکی یا یقه گرد ست کنید.
پیشنهاد دیگر یک شلوار کتانی مشکی است. شلوار کتانی مشکی هم بسیار شیک است و هم به شما ظاهری رسمی تر می بخشد. می توانید این شلوار را با بلوز یشمی ست کنید. همچنین این شلوار با ژاکت بی آستین بسیار زیبا می شود.

ست لباس پاییزه

آقایان می توانند تیپ لباس پاییزی شان را با خرید یک کت مخمل کبریتی، کامل کنند. رنگ های شتری، قهوه ای و حتی سدری برای پاییز ایده آل است. خوبی این کت ها این است که هم با شلوار جین ست می شوند و هم با شلوار پارچه ای.

و به یاد داشته باشید...

یکی از مشکلات اصلی با لباس های پاییزه و به خصوص ژاکت این است که شما را چاق تر از آنچه هستید نشان می دهد ، این یک مشکل بزرگ است ولی راه حل آن آسان است. به سراغ خرید ژاکت هایی بروید که جفت و جور بدن شما بافته شده باشند. از طرف دیگر می توانید به جای ژاکت، یک زیرپیراهن که نقش عرق گیر را ایفا می کند و دو لایه لباس (پیراهن) بپوشید. در این صورت دیگر نیازی به حمل ژاکت در این روزهای پاییز که هوا متغیر است را نخواهید داشت. یک مزیت دیگر ژاکت این است که اگر گرمتان شد می توانید آن را از تن بیرون بیاورید و به دور کمرتان گره بزنید. هوای پاییز نامطمئن است، خیلی اوقات همراه داشتن یک ژاکت مناسب ضروری است.


منبع : پابگاه اطلاع رسانی سلامت ایرانیان


مشاوره
مشاوره
در رابطه با این محتوا تجربیات خود را در پرسان به اشتراک بگذارید.