تبیان، دستیار زندگی
مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری لرستان گفت:مدیران اعتبارات لازم برای برگزاری نشست های خبری را در اختیار روابط عمومی ها قرار دهند.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

مدیران اعتبارات لازم برای برگزاری نشست های خبری را در اختیار روابط عمومی ها قرار دهند

روابط عمومی و رسانه

مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری لرستان گفت:مدیران اعتبارات لازم برای برگزاری نشست های خبری را در اختیار روابط عمومی ها قرار دهند.
به گزارش  روابط عمومی ، بهرام رشیدی نیا روز سه شنبه در جلسه هماهنگی روابط عمومی ها و رسانه ها با تاکید بر تدوین راهکارهای مناسب برای اطلاع رسانی خدمات دولت افزود:در ارزیابی نهایی مدیران موفق استان اطلاع رسانی و ایجاد ارتباط مستمر با رسانه ها مورد توجه ویژه قرار خواهد گرفت .
وی با بیان اینکه اقدامات موثرتری برای آگاهی بخشی مردم نسبت به خدمات دستگاههای اجرایی وجود دارد ،تصریح کرد:در فضای همدلی و همزبانی راهکارهای مناسب برای اطلاع رسانی خدمات دولت درلرستان تدوین شده است .
مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری لرستان تصریح کرد: یکی از راه های بهبود وضعیت اطلاع رسانی برگزاری نشست های خبری توسط دستگاه های اجرایی استان است که هم اکنون این نشست ها به صورت پراکنده و نا منظم برگزار می شود .
وی با بیان اینکه برخی دستگاه ها برای اطلاع رسانی اقدامات خود در شبکه های مجازی ورود پیدا کرده اند ولی باید سازوکار مشخصی برای این کار تعریف شود. اظهار داشت: شکایت علیه رسانه های لرستان باهماهنگی شورای اطلاع رسانی صورت گیرد .
رشیدی نیا بر ضرورت اطلاع رسانی و تشکیل شورای اطلاع رسانی استان تاکید کرد و افزود: انتخابات شورای هماهنگی روابط عمومی ها تا هفته آینده برگزار می شود .
وی با اشاره به اینکه روابط عمومی ها باید بر تقویت باور مدیران در زمینه اطلاع رسانی جدیت داشته باشند،اظهار داشت: روابط عمومی ها نباید به عنوان مبلغ مدیران تنها اقدامات مدیر مجموعه خود را پررنگ کنند و این یک آفت بزرگ است که متاسفانه برخی دستگاه های اجرایی استان با آن مواجه هستند .
رشیدی نیا ارایه خدمات دولت توسط رسانه و برگزاری تور گردشگری خبرنگاران برای مشاهده اقدامات دولت در استان تاکید کرد و افزود: برنامه تور گردشگری خبرنگاران را تدوین کرده و لازم است تا پایان سال حداقل دو تور گردشگری در استان صورت گیرد .
به گزارش خبرنگار ایرنا،در این جلسه روابط عمومی ها و رسانه ها در تعاملی دو سویه به بیان دیدگاه ،نقطه نظرات و موانع پیش روی حوزه اطلاع رسانی پرداختند .
چند تن از خبرنگاران نیز در بیان مشکلات رسانه ها با اشاره به مطالبات خود از دستگاه های اجرایی استان ، خواستار برگزاری نشست های خبری ،ارتباط بیشتر مدیران استان با اهالی رسانه نیز در ارزیابی عملکرد مدیران لحاظ شود .

ایرنا

تنظیم: هومن بهلولی