تبیان، دستیار زندگی
است" در آخرین مراحل فنی قرار دارد فیلم "خدانزدیک است"، آخرین ساخته علی وزیریان که برای حضور در جشنواره فیلم فجر آماده می شود، در آخرین مراحل فنی قرار دارد. علی وزیریان در گفتگو با خبرگزاری مهر در مورد مراحل فنی فیلم ...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

"خدا نزدیک است" در آخرین مراحل فنی قرار دارد

فیلم "خدانزدیک است"، آخرین ساخته علی وزیریان که برای حضور در جشنواره فیلم فجر آماده می شود، در آخرین مراحل فنی قرار دارد.

علی وزیریان در گفتگو با خبرگزاری مهر در مورد مراحل فنی فیلم "خدا نزدیک است"، گفت: "فیلم "خدا نزدیک است" در مرحله میکس نهایی است و ما برای بخش بین الملل جشنواره فیلم فجر امسال نیز فرم پر کرده ایم."

مضمون اصلی "خدا نزدیک است" شرح شیدایی جوانی است که پس از تجربه عشقی ناکام به یک راز بزرگ پی می برد و وقوع یک معجزه زندگی و احوالات او را دگرگون می کند. بابک حمیدیان، الناز شاکردوست، سعید نیکپور، مینا جعفرزاده، الهه باوند و صفر روحی بازیگران این فیلم هستند.

از عوامل تولید "خدا نزدیک است" می توان به نویسنده و کارگردان: علی وزیریان، مدیر فیلمبرداری: محمد تقی پاک سیما، مدیر تولید: جواد نوروز بیگی، تدوین: حسن حسندوست، صدابردار: مهران ملکوتی، طراح صحنه: بابک پناهی، صداگذاری و میکس: محمد رضا دلپاک، طراح چهره پردازی : سعید ملکان، اشاره کرد. این فیلم محصول سازمان توسعه سینمایی سوره است.

وزیریان درباره فعالیت های اخیر خود گفت: "هم اکنون مشغول نوشتن فیلمنامه ای با موضوع دینی و مذهبی هستم که به زودی به پایان می رسد."

منبع : مهر


لینک:

«خدا نزدیک است» پایان یافت

ساخت موسیقی "خدا نزدیک است" آغاز شد