تبیان، دستیار زندگی
محمود گودرزی، وزیر ورزش عصر پنج شنبه به همراه حمیدرضا گرشاسبی مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران در اقدامی کم سابقه با حضور در محل خانه کشتی تهران، نه تنها ناظر تمرینات شاگردان محمد بنا بودند، بلکه با توجه به کسوت حضورشان در عرصه کشتی و حضورشان در جمع خانوا
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

وزیر ورزش روی تشک کشتی

محمود گودرزی، وزیر ورزش عصر پنج شنبه به همراه حمیدرضا گرشاسبی مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران در اقدامی کم سابقه با حضور در محل خانه کشتی تهران، نه تنها ناظر تمرینات شاگردان محمد بنا بودند، بلکه با توجه به کسوت حضورشان در عرصه کشتی و حضورشان در جمع خانواده گوش شکسته ها به وسط تشک نیز رفته و به نرمش و تمرین پرداختند.

بخش ورزشی تبیان
گودرزی ، وزیر ورزش

به گزارش مهر این که چرا وزیر ورزش پس از مدت ها کم توجهی به کشتی و غیبت طولانی از حضور در خانه کشتی، عصر روز پنج شنبه را برای جبران این غیبت طولانی انتخاب کرده، سوالات زیادی را در ذهن اهالی کشتی به وجود آورده که شاید پاسخ آن در آینده ای نزدیک مشخص شود. بسیاری معتقدند انتخاب محمد بنا و حضور مجدد او به عنوان گزینه مورد حمایت و توجه وزیر ورزش دلیل اصلی حضور مجدد گودرزی در خانه کشتی بوده و شاید با این کار قصد داشته به نوعی حرف های ناگفتنی خود را به گوش رسول خادم رئیس فدراسیون کشتی برساند.
البته این شائبه زمانی قوت می گیرد که وزیر ورزش پس از مدت ها ترجیح داده در اردوی فرنگی کاران، آن هم با هدایت محمد بنا حضور یابد. به هر حال شاید به خاطر حضور کم سابقه گودرزی در خانه کشتی و صحبت های خصوصی اش با محمد بنا باید منتظر ماند و دید که آیا کشتی ایران در آینده ای نزدیک با تغییر و تحولات و اتفاقات خاصی همراه خواهد بود؟


منبع : مهر