تبیان، دستیار زندگی
یکی از اجزای کمد لباس که خیلی به چشم می آید و در مرتب بودن و نظم کمد تاثیر بسزایی دارد، چوب لباسی است. یکدست بودن چوب لباسی در کمد کمک می کند تا هنگامی که کمد لباس مان را باز می کنیم از زیبایی و مرتب بودن آن لذت ببریم.
عکس نویسنده
عکس نویسنده
نویسنده : سارا سرکمری
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

بهترین چوب لباسی دنیا

یکی از اجزای کمد لباس که خیلی به چشم می آید و در مرتب بودن  و نظم کمد تاثیر بسزایی دارد، چوب لباسی است. یکدست بودن چوب لباسی در کمد کمک می کند تا هنگامی که کمد لباس مان را باز می کنیم از زیبایی و مرتب بودن آن لذت ببریم. اما چوب لباسی چه خصوصیاتی باید داشته باشد.

سارا سرکمری- بخش زیبایی تبیان
چوب لباسی

چوب لباسی برای جلوگیری از چین و چروک لباس طراحی شده است. دسته ای از چوب لباسی ها برای چادر، مانتو و شومیز، پیراهن مردانه و زنانه، کت و کاپشن و... ساخته شده اند و دسته دیگری از آنها برای دامن، پیراهن های شب و شلوار استفاده می شوند. نظمی که این وسایل به کمد می دهند بسیار کار آمد است و کمک می کند تا شما سریع و راحت لباسهایتان را پیدا کنید. همچنین فضای اشغالی با این کار کمتر می شود و به نوعی از فضا استفاده لازم را می برید.
و نکته دوم اینکه، یکی از وظایف ما در مقابل لباسهایمان و جیب مبارک، این است که لباسهایمان را خوب نگه داریم تا زود کهنه ومندرس نشوند و مدام در حال خرید لباس جدید نباشیم. چوب لباسی و کاور لباس یکی از وسایلی است که در این زمینه به شدت در حفظ لباس موثر است.

لباسهایی که به صف ایستاده اند

اگر چوب لباسی هایتان یکرنگ نیستند و کهنه شده اند می توانید یک پارچه یک دست بروی چوب لباسی ها بدوزید، آنها را یک شکل کرده تا نظم کمد لباس تان حفظ شود

محکم بودن چوب لباسی از مهمترین خصوصیات آن است. چوب لباسی که نتواند لباس شما را خوب نگه دارد، مطمئنا آن را چروک خواهد کرد. چوب لباسی های انعطاف پذیر نمی توانند لباس شما را خوب نگه دارند و بعد از مدتی استفاده تغییر شکل می دهند. اگر لباس سنگین باشد، مثل لباس شب، کت وشلوار و پالتو بهتر است از چوب لباسی های آهنی و چوبی استفاده شود. اگر از چوب لباسی مناسب استفاده نکنید، مجبور هستید هر روز لباسهایی را از کف کمد جمع کنید و این یک کار کلافه کننده است.

چوب لباسی هایی ورزشکار

چوب لباسی مثل یک فرد ورزشکار است و باید بازوهای خوبی برای نگه داشتن لباس داشته باشد. در واقع با توجه به نوع لباس، هر چقدر چوب لباسی ضخیم تر باشد، لباس را بهتر نگه می دارد. چوب لباسی های پلاستیکی از نظر قیمت ارزان تر از نوع چوبی آن است اما باید ببنیم چقدر دوام آن برایمان اهمیت دارد.

چوب لباسی

کاربردهای دیگر شایسته ترین عضو کمد

- هنگامی که به سفر می روید حتما بسته به تعداد اعضای خانواده تان چوب لباسی داشته باشید. ممکن است برای یک سفر ارزان قیمت به هتل مراجعه نکنید. این چوب لباسی ها کمک  می کند تا شما لباسهای خیس از جمله حوله را بعد از حمام به آن آویزان کنید. همچنین به محض اینکه به مقصد رسیدید لباسهایی را که فکر می کنید، چروک می شود با این چوب لباسی ها  نجات دهید.

- شما می توانید بعد از شستن لباسهای غیر پشمی، برای اینکه نیاز کمتری به اتو داشته باشد، لباسها را به  چوب لباسی آویزان کنید. این کار کمک می کند لباس با چین وچروک کمتری خشک شود.

شما می توانید برای سازماندهی گردنبند و دستبندهای بدل خود از چوب لباسی  استفاده کنید. راههای ساده و ترفند های فوق العاده ای برای ساخت چوب لباسی برای بدلیجات و گل سرها وجود دارد

-در جهیزیه عروس خانم با چوب لباسهای رنگی و تزئین شده می توانید کمد عروس خانم و آقا داماد را زیباتر کنید. این موضوعی در مورد سیسمونی هم صدق می کند. در چیدمان سیسمونی می توان از چوب لباسی های بچگانه و پارچه ای استفاده کرد. معمولا برای سیسمونی باید از سایز کوچک این چوب لباسی استفاده کرد.

- ممکن است شما در نظر داشته باشید به دوستتان یک پیراهن هدیه دهید. اگر این لباس را به یک چوب لباسی زیبا و خوش رنگ و قلاب بافی شده بیاویزید و سپس او را کادو کنید این کار به زیبایی هرچه بیشتر هدیه شما کمک می کند و مطمئنا دوستتان سوپرایز می شود.

چوب لباسی

- شما می توانید برای سازماندهی گردنبند و دستبندهای بدل خود از چوب لباسی  استفاده کنید. راههای ساده و ترفند های فوق العاده ای برای ساخت چوب لباسی برای بدلیجات و گل سرها وجود دارد. استفاده از چوب لباسی کمک می کند تا این وسایل شما در کمد جای کمتری اشغال کند.

- اگر چوب لباسی هایتان یکرنگ نیستند و کهنه شده اند می توانید یک پارچه یک دست بروی چوب لباسی ها بدوزید، آنها را یک شکل کرده تا نظم کمد لباس تان حفظ شود و علاوه بر خلاقیت شما، اگر از پارچه های شاد و رنگی استفاده کنید، مطمئنا هر زمان کمدتان را باز می کنید، لباسها به شما چشمک می زند.

- اگر شما یک عکاس یا نقاش هستید می توانید هنرهای خود را بوسیله چوب لباسی هایی که مخصوص شلوار هستند به گوشی از دیوار آویزان کنید. مطمئنا هر کس این کار شما را ببیند به خلاقیت شما پی می برد.



مشاوره
مشاوره
در رابطه با این محتوا تجربیات خود را در پرسان به اشتراک بگذارید.