تبیان، دستیار زندگی
موسسه فرهنگی و اطلاع رسانی تبیان و دبیرخانه شورای فرهنگ عمومی کشور در زمینه گسترش طرح ملی همسان گزینی، تفاهم نامه همکاری منعقد کردند.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

تفاهم نامه ای در خصوص همسان گزینی

همسان گزینی

موسسه فرهنگی و اطلاع رسانی تبیان و دبیرخانه شورای فرهنگ عمومی کشور در زمینه گسترش طرح ملی همسان گزینی، تفاهم نامه همکاری منعقد کردند.
به گزارش روابط عمومی، پس از بازدید حجت الاسلام و المسلمین شاهمرادی؛ دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور از موسسه تبیان و اعلام حمایت رسمی شورای فرهنگ عمومی کشور از طرح ملی همسان گزینی، جلسات متعدد مابین این دو مجموعه برگزار شده و نهایتاً تفاهم نامه ای در خصوص همکاری طرفین منعقد گشت.
بر اساس این تفاهم نامه، دبیرخانه شورای فرهنگ عمومی کشور طی همکاری دو طرفه با موسسه تبیان که زیرساخت ها و محتوای طرح ملی همسان گزینی را جهت ارائه در سطح کشور آماده نموده است، از ظرفیت و امکانات ملی خود در خصوص ورود طرح ملی همسان گزینی به تمامی استان ها و گسترش این طرح در سطح کشور استفاده نموده و طرفین با سازماندهی مناسب هر چهار شبکه این طرح (شبکه معرفین، شبکه راستی آزمایان، شبکه مشاورین و شبکه امنا) در هر استان، خدمات این طرح ملی در زمینه تسهیل مسیر ازدواج جوانان را به اقشار مختلف جامعه، عرضه خواهند کرد.
گفتنی است، پیش از این در روز دوشنبه پنجم مردادماه سال جاری، حجت الاسلام و المسلمین شاهمرادی؛ دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور ضمن بازدید از موسسه فرهنگی و اطلاع رسانی تبیان، از انعقاد این تفاهم نامه در آینده نزدیک و حمایت کامل دبیرخانه شورای فرهنگ عمومی کشور از کلیه فعالیت های موسسه فرهنگی و اطلاع رسانی تبیان به خصوص طرح ملی همسان گزینی خبر داده بود.

تنظیم: هومن بهلولی