تبیان، دستیار زندگی
جمع سریال‌سازان پیوست فریدون جیرانی كارگردان سینمای ایران، ‌كارگردانی نخستین مجموعه تلویزیونی خود با عنوان «سفر به تاریكی» را اوایل دی ماه آغاز خواهد كرد. به گزارش ایسنا، آرمان زرین كوب تهیه كننده مجموعه‌ی «سفر به تار...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

فریدون جیرانی هم به جمع سریال‌سازان پیوست

فریدون جیرانی كارگردان سینمای ایران، ‌كارگردانی نخستین مجموعه تلویزیونی خود با عنوان «سفر به تاریكی» را اوایل دی ماه آغاز خواهد كرد.

به گزارش ایسنا، آرمان زرین كوب تهیه كننده مجموعه‌ی «سفر به تاریكی» است كه در گروه فیلم و سریال شبكه دو سیما ساخته خواهد شد. فیلمنامه مجموعه دارای مضمونی اجتماعی است كه توسط علیرضا محمودی در پانزده قسمت 50 دقیقه‌ای به نگارش در آمده است.

«سفر به تاریكی» بنا به اعلام روابط عمومی این مجموعه در تهران، مشهد، ارومیه، مناطق مختلف شمال ایران و كشور تركیه با بیش از دویست لوكیشن مختلف توسط سیروس عبدلی به تصویر كشیده می‌شود.

در این مجموعه لادن مستوفی ایفاگر نقش مارال عظیمی نویسنده جوانی است كه بعد از انتشار نخستین رمانش "گیتی" به شهرت و اعتبار غیر منتظره‌ای می‌رسد. شهرتی كه زندگی خانوادگی او را تحت الشعاع قرار می‌دهد.

گروه سازنده مجموعه،‌ هم اكنون در حال انتخاب عوامل مجموعه هستند و به زودی برای بازدید و انتخاب برخی از بازیگران به تركیه سفر خواهند كرد.

تدوین مجموعه توسط بهرام دهقانی انجام می‌شود و مشكین مهرگان به عنوان طراح هنری،‌محسن بابایی به عنوان طرح چهره‌پردازی، اصغر شاهوردی به عنوان صدابردار همزمان و حجت ذیجودی به عنوان برنامه‌ریز و دستیار اول كارگردان در این مجموعه همكاری می‌كنند.

موسسه فرهنگی هنری لوح زرین مجری طرح مجموعه تلویزیونی «سفر به تاریكی» است

منبع : خبرگزاری دانشجویان ایران ( ایسنا )


لینک :

"ستاره‌ می‌شود" درباره سراب ستاره شدن است