تبیان، دستیار زندگی
دبیرکل سمپوزیوم بین المللی روابط عمومی گفت: همزمان با برگزاری یازدهمین دوره سمپوزیوم روابط عمومی در آبان ماه سال جاری، روابط عمومی ها، طراحی و اجرای کمپین های ارتباطی را فرا خواهند گرفت.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

روابط عمومی ها شیوه اجرای کمپین های ارتباطی را فرا می گیرند

یازدهمین سمپوزیوم بین المللی روابط عمومی

دبیرکل سمپوزیوم بین المللی روابط عمومی گفت: همزمان با برگزاری یازدهمین دوره سمپوزیوم روابط عمومی در آبان ماه سال جاری، روابط عمومی ها، طراحی و اجرای کمپین های ارتباطی را فرا خواهند گرفت.
به گزارش روابط عمومی، هوشمند سفیدی روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: بینش و عملکرد کمپینی که مبتنی بر برنامه ریزی هدفمند برای پیشبرد یک امر و موضوع یا ایجاد رفتار مناسب با استفاده از رسانه و مجاری ارتباطی است، در روابط عمومی ها رایج نیست و عملکردها بر پایه برنامه ریزی جامع انجام نمی پذیرد و در نتیجه اثربخشی آن ها نیز به حداقل می رسد.
وی اضافه کرد: برای توانمندسازی روابط عمومی ها در زمینه طراحی و اجرای کمپین های ارتباطی، دو کارگاه آموزشی 23 آبان برگزار خواهد شد.
دبیر کل سمپوزیوم بین المللی روابط عمومی اظهار کرد: 24 آبان ماه نیز 8 مقاله علمی توسط چهار استاد ایرانی و چهار استاد آمریکایی، اسپانیایی، ایتالیایی و هلندی در موضوعات طراحی کمپین ارتباطی در فضای مجازی، سنجش اثربخشی کمپین های ارتباطی ، معیارهای انتخاب رسانه موثر در کمپین های ارتباطی، مدیریت طراحی کمپین ارتباطی و بررسی انتقادهای کمپین های معروف، نحوه نگارش یک کمپین و ساختار، تکنیک ها و اصول حاکم بر طراحی و اجرای کمپین ها را ارائه خواهند داد.
سفیدی در ادامه با تشریح برخی برنامه های این دوره سمپوزیوم بین المللی روابط عمومی، از باقر ساروخانی، علی فروزفر، هادی خانیکی و حسین افخمی به عنوان سخنرانان ایرانی و کریک کارول از آمریکا، انریک اوردیکس از اسپانیا، تونی موزی فالکنی از ایتالیا و بارت دی ورزیر از هلند به عنوان سخنرانان خارجی این مراسم یاد کرد.
یازدهمین دوره سمپوزیوم بین المللی روابط عمومی ها با حضور جمعی از مسئولان و مهمانان داخلی و خارجی 23 و 24 آبان ماه سال جاری در مرکز همایش های بین المللی صدا و سیما برگزار خواهد شد.

تنظیم: هومن بهلولی