تبیان، دستیار زندگی
اعضای هیات مدیره انجمن روابط عمومی ایران با رییس دانشکده علوم ارتباطات دانشگاه علامه طباطبایی، دکتر مهدی فرقانی در دفتر وی دیدار و گفتگو کردند.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

انجمن روابط عمومی ایران اصیل ترین نهاد حوزه روابط عمومی است

اعضای هیات مدیره انجمن روابط‌عمومی ایران

اعضای هیات مدیره انجمن روابط عمومی ایران با رییس دانشکده علوم ارتباطات دانشگاه علامه طباطبایی، دکتر مهدی فرقانی در دفتر وی دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش روابط عمومی، در این جلسه رییس انجمن روابط عمومی ایران و اعضای هیات مدیره انجمن ضمن تبریک انتصاب شایسته وی به سمت ریاست دانشکده علوم ارتباطات، لوح عضویت افتخاری انجمن روابط عمومی ایران را به وی اهدا کردند.
غلامرضا کاظمی دینان در این دیدار گفت: انجمن روابط عمومی ایران آمادگی خود را جهت همکاری بیشتر با دانشکده علوم ارتباطات ، دانشجویان و فارغ التحصیلان  رشته ارتباطات و برگزاری کلاس ها و دوره های آموزشی اعلام می دارد و خواستار تعامل بیشتر انجمن و دانشجویان است.
دکتر فرقانی ریاست دانشکده علوم ارتباطات، ضمن ابراز خرسندی از این دیدار گفت: من نیز علاقه مند به همکاری بیشتر با انجمن هستم و دوست دارم دانشکده علوم ارتباطات محل اجماع متخصصان این حوزه باشد. پیگیری ایجاد مقطع کارشناسی ارشد رشته روابط عمومی در دانشکده علوم ارتباطات دانشگاه علامه طباطبایی، یکی از اهداف ما است.
دکتر فرقانی افزود: انجمن روابط عمومی ایران به عنوان اصیل ترین نهاد حوزه روابط عمومی است. پیشنهاد من به اعضای انجمن و کارشناسان روابط عمومی این است که به دنبال تحصیلات تکمیلی در این رشته باشند و امیدوارم که بازار کار و دانشگاه به هم نزدیکتر شده و این دو، ارتباط دو سویه با هم داشته باشند.
وی در پایان گفت: در این دانشکده به پاس قدردانی و یاد بود دکتر معتمدنژاد، یکی از اتاقهای  دانشکده، به رسم یادبود به نام ایشان مزین شده است.
در ادامه قاسمی عضو هیات مدیره و مدیر مسوول و سردبیر نشریه روابط عمومی  ضمن تاکید  بر اهمیت جایگاه دانشکده علوم ارتباطات در حوزه مطبوعات، روابط عمومی و سایر رسانه های ارتباط جمعی کشور، اظهار امیدواری کرد که همراهی و همگامی انجمن با دانشکده ارتباطات به ارتقا موقعیتِ  اجتماعی هر دو مجموعه کمک خواهد کرد ‌


کاوشگران روابط عمومی

تنظیم: هومن بهلولی