تبیان، دستیار زندگی
رئیس شورای اطلاع رسانی استان سمنان گفت: اثر بخشی کارها در جامعه، مهمترین هدف و رسالت روابط عمومی ها است.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

اثر بخشی کارها در جامعه، مهمترین هدف و رسالت روابط عمومی ها است

محمدرضا میرزایی

رئیس شورای اطلاع رسانی استان سمنان گفت: اثر بخشی کارها در جامعه، مهمترین هدف و رسالت روابط عمومی ها است.
به گزارش  روابط عمومی، محمدرضا میرزایی معاون سیاسی امنیتی اجتماعی استانداری سمنان و رئیس شورای اطلاع رسانی استان سمنان در یک فضای صمیمی در جمع کارکنان اداره کل روابط عمومی استانداری حضور یافت و از نزدیک با نحوه کار و فعالیت روابط عمومی استانداری آشنا شد و خصوصا نحوه تهیه خبر و گزارش ها و ارسال اخبار به اصحاب رسانه و مطبوعات و وزارت کشور را ملاحظه نمود.
معاون سیاسی امنیتی اجتماعی استانداری سمنان در بازدید از اداره کل روابط عمومی استانداری سمنان، اثر بخشی و حصول نتیجه را مورد تاکید قرار داد و گفت: روابط عمومی ها باید بسیار حرفه ای، دقیق و منظم باشند و بیش از هر چیز به ارسال منظم و بموقع اخبار و گزارش ها و اثربخشی انجام کارها و خدمات موثر اهمیت دهند.
میرزایی ضمن تاکید بر نقش و اهمیت جایگاه روابط عمومی ها بعنوان منعکس کننده عملکرد دستگاه های اجرایی استان و معرفی کننده استان در سطح ملی، افزود: روابط عمومی باید در تهیه و انتشار اخبار از بهترین شیوه ها بصورت حرفه ای و هنرمندانه استفاده نماید و اخبار و گزارش ها را بصورت منظم و مستمر و بموقع به اصحاب و رسانه و مطبوعات و وزارت کشور ارسال نمایند.
میرزایی همچنین انتشار اخبار از طریق ارتباطات الکترونیکی و فضای مجازی را مهم بر شمرد و بر استفاده مناسب از ظرفیت های فضای مجازی تاکید کرد.
رئیس شورای اطلاع رسانی استان همچنین به ضرورت توجه به الکترونیکی شدن کارها و تسهیل امور از آن طریق و امکان مدیریت الکترونیکی از طریق توسعه شهرهای الکترونیکی استان اشاره کرد و مثال هایی از شهرهای الکترونیک الگو در جهان از جمله سئول کره جنوبی آورد و افزود: ایجاد شهرهای الکترونیک و انجام کارها و ارائه خدمات بصورت الکترونیکی می تواند تسهیل گر امور و شفاف ساز باشد و بسیاری از مشکلات جامعه را حل نماید.
همچنین در این نشست مدیر کل روابط عمومی استانداری ضمن تشریح اهداف و رسالت روابط عمومی، یکی از وظایف مهم روابط عمومی را اطلاع رسانی و اطلاع یابی و ارسال اخبار و تهیه و جمعبندی گزارشات دانست و خاطرنشان کرد در سال های اخیر با پیگیری ها و آموزش مناسب، شاخص های کارایی و اثربخشی روابط عمومی های استان رشد و ارتقا داده شده است.
کارخایی همچنین بر نقش وب سایت دستگاه های اجرایی بعنوان یک رسانه مهم تاکید کرد و گفت: کارکنان روابط عمومی استانداری تلاش زیادی می نمایند که اخبار و گزارشات که در وب سایت استانداری ارسال و منتشر می شود به روز و بموقع و شفاف ارسال گردد.
وی افزود: در این راستا اخبار منعکس شده در وب سایت استانداری منبع و ماخذ اکثر مطبوعات و رسانه های گروهی و پورتال وزرات کشور می باشد.

خبر آنلاین

تنظیم: هومن بهلولی