تبیان، دستیار زندگی
برگزیدگان جشنواره رسانه های مکتوب و دیجیتال قرآن، امروز ۱۵ شهریور ماه تجلیل شدند.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

همزمان با اختتامیه طرح ملی رحله:

برگزیدگان جشنواره رسانه‌های مکتوب و دیجیتال قرآن تجلیل شدند

مراسم اختتامیه طرح ملی رحله و اتقان

برگزیدگان جشنواره رسانه‌های مکتوب و دیجیتال قرآن، امروز ۱۵ شهریور ماه تجلیل شدند.

به گزارش روابط عمومی، همزمان با پنجمین دوره اختتامیه طرح ملی رحله (حفظ شبانه روزی 4 جزء قرآن کریم)، از برگزیدگان جشنواره رسانه‌های مکتوب و دیجیتال قرآنی کشور «اتقان»، تقدیر به عمل آمد.

در آیین اختتامیه جشنواره اتقان که امروز 15 شهریور ماه با حضور قرآن آموزان درمرقد مطهر امام خمینی(ره)  و همچنین حضور حجت الاسلام شرفخانی، معاون فرهنگی سازمان اوقاف و امور خیریه، حجت الاسلام حشمتی، معاون قرآن و عترت وزارت ارشاد، سیدعلی سرابی، قائم مقام شورای عالی قرآن ورئیس هیئت مدیره اتحادیه تشکل‌های قرآن و عترت کشور و جمعی دیگر از مسئولان کشوری و لشکری برگزار شد، از 14 موسسه مردم نهاد قرآنی حائز رتبه برتر در محورهای جشنواره تجلیل شد.

در این مراسم ازبرگزیدگان درمحورهای جشنواره تجلیل به عمل آمد و لوح سپاسی به عنوان یاد بود، به برگزیدگان اهداشد.

در بخش رسانه‌های مکتوب قرآنی ازموسسه پیامبر اعظم (س) ساری به جهت انتشار نشریه مسیر مصیر، موسسه بقیه الله (عج)اصفهان به جهت انتشار نشریه موج عصر واز موسسه بنیاد قرآن همدان به جهت انتشار نشریه نورالمبین که به ترتیب حائز رتبه‌های اول تا سوم شدند.

همچنین در بخش نرم افزارهای قرآنی، ازبنیاد جهانی ختم قرآن مجید به جهت تولید نرم افزار اعجاز خاتم، موسسه نستوه مشهد به جهت تولید نرم افزار منهاج و از موسسهیاران انتظار سبز نیز به جهت تولیدنرم افزار اتوماسیون اداری موسسات قرآنی که به ترتیب در جایگاه اول تا سوم قرار گرفتند، تجلیل شد.

در ادامه نیز از مسئولان راه اندازی وبلاگ موسسه مکتب النور به جهت راه اندازی و به روز رسانی وبلاگ www.maktabenoor.blogfa.com،  از مسئولان وبلاگ کتاب آسمانی به نشانی www.ketabeasemani.mihanblog.com ونیز مسئولان وبلاگ والحمد به نشانی www.valhamd.mihanblog.com به عنوان برترین صفحات شخصی اینترنتی تجلیل شد.

همچنین از موسسه تحقیقات و نشر معارف اهل بیت (ع) به عنوان رتبه اول، از موسسه التبیان وموسسه اصحاب الثقلین اراک به عنوان رتبه دوم و از موسسه تسنیم لنجان و موسسه مائده نیز به عنوان رتبه‌های برتر در بخش وب سایت‌های برتر آموزش قرآن کریم، تجلیل شد.

از موسسه فرهنگی و اطلاع رسانی تبیان به عنوان موسسه برتر در زمینه تولید محتوای قرآنی ویژه تلفن همراه، از سازمان اوقاف و امور خیریه به جهت انتشار نشریه وحی مسابقات بین االمللی قرآن کریم و راه اندازی و به روز رسانی سایت راسخون، از شورای عالی قرآن نیز به جهت انتشار نشریه نبآ، تجلیل و تقدیر شد.

تنظیم: هومن بهلولی