تبیان، دستیار زندگی
ایی سومین نقره دوچرخه سواران ایران تیم ملى دوچرخه سوارى ایران موفق شد سومین مدال نقره خود در پانزدهمین دوره بازیهاى آسیایى دوحه قطر را به دست آورد. تیم ملى دوچرخه سوارى ایران با تركیب حسین ناطقى، عباس سعیدى تنها...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

نتایج دوازدهمین روز بازیهای آسیایی



سومین نقره دوچرخه سواران ایران

تیم ملى دوچرخه سوارى ایران موفق شد سومین مدال نقره خود در پانزدهمین دوره بازیهاى آسیایى دوحه قطر را به دست آورد. تیم ملى دوچرخه سوارى ایران با تركیب حسین ناطقى، عباس سعیدى تنها، مهدى سهرابى و امیر زرگرى با كسب زمان 4 دقیقه و 14 ثانیه و 226 هزارم ثانیه به مدال نقره رشته 4 کیلومتر تعقیبى رشته پیست در پانزدهین دوره بازیهاى آسیایى دوحه دست پیدا كرد.


تیم بسکتبال ایران امروز به مصاف قطر می رود

تیم ملی بسکتبال کشورمان در مرحله نیمه نهایی رقابتهای بسکتبال بازیهای آسیایی عصر امروز در دیداری حساس و سرنوشت ساز به مصاف تیم قطر میزبان مسابقات خواهد رفت.

تیم ملی بسکتبال کشورمان پس از پیروزی ارزشمند مقابل ژاپن ، امروز و در مرحله نیمه نهایی رقابتهای بسکتبال بازیهای آسیایی به مصاف تیم قطر میزبان مسابقات خواهد رفت و در صورت پیروزی در این دیدار دشوار راهی دیدار فینال خواهد شد.

تیم کشورمان پیش از این درمرحله مقدماتی نیز با تیم قطر روبرو شده بود که مغلوب این تیم شده بود.

دیدار تیم بسکتبال کشورمان مقابل قطر ساعت 19 عصر امروز در سالن بسکتبال ورزشگاه خلیفه برگزار خواهد شد.


تیم واترپلو ایران از راهیابی به دیدار نهایی بازماند

تیم واترپلوی ایران با قبول شکست مقابل تیم چین، از حضور در دیدار فینال رقابتهای واترپلوی پانزدهمین دوره بازیهای آسیایی بازماند.

به گزارش مهر ، تیم واترپلوی ایران در مرحله نیمه نهایی این رقابتها مقابل تیم قدرتمند چین شکست خورد تا از راهیابی به دیدار فینال این رقابتها بازماند.

در این دیدار که عصر دیروز در دوحه برگزار شد تیم واترپلوی کشورمان در سه کوارتر ابتدایی مسابقه با نتایج 2 بر صفر، 4 بر یک و 3 بر 2 مقابل حریف خود شکست خورد ولی در کوارتر چهارم با نتیجه 4 بر 3 پیروزی رسید اما در مجموع با نتیجه 12بر 7 نتیجه را به تیم چین واگذار کرد.

تیم واترپلوی ایران عصر روزپنجشنبه برای کسب مدال برنز این رقابتها با بازنده دیدار قزاقستان و ژاپن دیدار می کند.


تیم شطرنج ایران مغلوب هند شد

تیم شطرنج ایران در دور هفتم رقابت‌های تیمی بازی‌های آسیایی برابر هند شكست خورد.

به گزارش (ایسنا) ‏‌، احسان قائم مقامی با حریف هندی خود به تساوی ‌5/ ‌0 بر ‌5/ ‌0 رسید. الشن مرادی و آتوسا پوركاشیان هم برابر حریفان هندی خود با نتیجه مشابه یك بر یك شكست خوردند و در مجموع تیم ایران در دور هفتم با نتیجه ‌5/2 بر ‌5/ ‌0 مغلوب تیم هند شد.


نمایندگان قایقرانی ایران به مرحله‌ی نیمه نهایی راه یافتند

نمایندگان قایقرانی ایران در مواد 500 متر كایاك و كانو مردان و زنان به مرحله‌ی نیمه نهایی راه یافتند.

به گزارش (ایسنا) ، مسابقات قایقرانی در ماده‌ی كایاك 500 متر مردان روز چهارشنبه پیگیری شد و رضا رییسی از كشورمان به نیمه نهایی راه یافت. رضا رییسی با ثبت زمان 2 دقیقه و 6 ثانیه و 331 هزارم ثانیه در گروه خود دوم شد و به مرحله‌ی بعدی رقابت‌های قایقرانی در این ماده راه یافت.

یمیلیانوف از قزاقستان با ثبت زمان یك دقیقه و 54 ثانیه و 795 هزارم ثانیه اول شد. نماینده‌ی اندونزی نیز در این ماده به مقام سوم دست یافت.

شاهو ناصری نیز در كانو 500 متر مردان با ثبت زمان 2 دقیقه و 18 ثانیه و 225 هزارم ثانیه به عنوان نماینده‌ی دوم این گروه به مرحله‌ی نیمه نهایی راه یافت.

نماینده‌ی ازبكستان نیز با ثبت زمان 2 دقیقه و 16 ثانیه و 453 هزارم ثانیه به عنوان نماینده‌ی اول این گروه و نماینده‌ی قزاقستان نیز به عنوان سومین قایقران این ماده به مرحله‌ی نیمه نهایی راه یافت.

رقابت‌های كایاك 500 متر زنان هم روز چهارشنبه در دوحه برگزار شد و نماینده‌ی ایران به مرحله‌ی نیمه نهایی راه یافت.

ماده‌ی كایاك 500 متر زنان در حالی برگزار شد كه الهه خوارزمی از كشورمان با ثبت زمان 2 دقیقه و 20 ثانیه و 861 هزارم ثانیه به عنوان نماینده‌ی سوم این گروه به مرحله‌ی نیمه نهایی رقابت‌ها راه یافت.

سرگیوف از قزاقستان با ثبت زمان 2 دقیقه و 14 ثانیه و 805 هزارم ثانیه اول شد و ژونگ از چین با ثبت زمان 3 دقیقه و 18 ثانیه و 337 هزارم ثانیه دوم شد.