تبیان، دستیار زندگی
ZERO SMS اپلیکیشنی برای ارسال و دریافت پیامک های متنی است که با ارائه ی محیطی ساده و روان، یک گزینه ی ایده آل را برای انتخاب به عنوان اپلیکیشن پیش فرض مدیریت پیامک به وجود آورده است.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

مدیریت پیامک ها با اپلیکیشن ZERO SMS


ZERO SMS اپلیکیشنی برای ارسال و دریافت پیامک‌های متنی است که با ارائه‌ی محیطی ساده و روان، یک گزینه‌ی ایده‌آل را برای انتخاب به عنوان اپلیکیشن پیش‌فرض مدیریت پیامک به وجود آورده است.

ZERO SMS - Fast & Free Themes 1.2 برای جایگزینی سیستم پیام ‌رسانی پیشفرض اندروید تهیه شده است که توسط تیم نرم افزاری Zero Team منتشر شده است. این اپلیکیشن به صورت رایگان در دسترس کاربران قرار گرفته است.

اپلیکیشن zero sms

اپلیکیشن ZERO SMS علی رغم حجم کم با قابلیت های مناسبی که دارد می تواند شما را در مدیریت آسان تر و هر چه بهتر پیام ها یاری نموده و تجربه ای رضایت بخش برایتان رقم بزند. یکی از قابلیت های جالب این برنامه پشتیبانی از تم های مختلف است که می تواند در تغییر ظاهر و ایجاد تنوع بخش پیام ها بسیار کاربردی و مفید باشد. از دیگر مزایای این اپلیکیشن پشتیبانی و سازگاری کامل این نرم افزار با گوشی های دو سیم کارته است که امروزه تعداد آنها رو به فزونی گذاشته است.
 اما مهم ترین نکته در ZERO SMS محیط ساده و روان است که با اولین ورود به اپلیکیشن متوجه آن خواهید شد. پیش از این و قبل از انتشار نسخه‌ی پنجم اندروید، معمولاً اپلیکیشن‌های پیش‌فرض مدیریت پیامک از امکانات زیاد یا محیطی زیبا برخوردار نبودند و در اکثر مواقع نیز کاربران اقدام به نصب اپلیکیشنی جداگانه برای مدیریت پیامک‌ها می‌کردند. اگر شما نیز همچنان از اندروید کیت کت یا پایین‌تر استفاده می‌کنید، و علاقه به استفاده از اپلیکیشن پیامکی به جز گزینه‌ی پیش فرض خود گوشی دارید، ZERO SMS می‌تواند یک انتخاب بسیار عالی برای شما باشد.
همانطور که گفته شد نکته‌ی جالب در این اپلیکیشن پشتیبانی از گوشی‌های دو سیم کارته است؛ این امر به طوری است که در کنار کادر مخصوص به نوشتن متن پیامک، دو فلش با رنگ‌های مختلف وجود دارد که هر کدام مربوط یه یک سیم کارت بوده و با کلیک روی آن، پیامک توسط سیم کارت مذکور ارسال خواهد شد.

اپلیکیشن zero sms

این اپلیکیشن همانطور که گفته شد و از نام آن پیداست مربوط به تیم برنامه‌نویسی Zero Team است که تاکنون تمام اپلیکیشن‌های تولیدی از این تیم با استقبال بسیار خوب کاربران مواجه شده است.  ZERO SMS نیز مانند برادران خود، با دارا بودن بیش از 5.000.000 دانلود، یکی از محبوب‌ترین اپلیکیشن‌های مدیریت پیامک در پلی‌استور به حساب می‌آید. حجم کم اپلیکیشن نسبت به دیگر اپلیکیشن‌های مدیریت پیامک، نمایش پیامک‌ها به صورت PopUp، امکان تنظیم زنگ اختصاصی برای هر مخاطب، وجود ابزار بلک لیست و مسدود کننده‌ ی پیاک‌های مزاحم، پشتیبانی از پوسته‌ های مختلف و دارا بودن بخش پیام خصوصی برای محافظت از پیامک‌های شخصی از دیگر ویژگی ‌های این اپلیکیشن کاربردی به حساب می‌آیند.

لازم بذکر است که این برنامه از محبوبیت بسیار بالایی در بین کاربران گوگل‌ پلی برخوردار بوده و در لیست برترین اپلیکیشن های رایگان نیز مشاهده می شود.

ویژگی های برنامه ZERO SMS - Fast & Free Themes به صورت لیست:

حجم کم اپلیکیشن در مقایسه با رقبا
نمایش پیام ها در پنجره پاپ آپ
امکان اختصاص زنگ اختصاصی برای هر کاربر
امکان مسدود سازی پیام های ناخواسته
پشتیبانی از تم های متنوع
سازگاری با بیش از 8000 گوشی دو سیم کارته
پشتیبانی از بیش از 800 ایموجی
دارا بودن بخش private box برای محافظت از پیام های تعیین شده
عملکرد بسیار سریع

فرآوری: الهام گارسچی

بخش دانش و زندگی تبیان


منابع:
http://www.zoomit.ir/software/23327-zero-sms-android-app
http://getandroid.ir/download/apps/communication/messaging/3377-ZERO-SMS.html