تبیان، دستیار زندگی
تبیان ابرکوه با صدور پیامی فرارسیدن میلاد هشتمین اختر تابناک امام و ولایت، امام رضا (ع) را به عموم شیعیان جهان تبریک گفت.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

پیام تبریک «تبیان ابرکوه» به مناسبت میلاد امام رضا (ع)

حرم امام رضا

تبیان ابرکوه با صدور پیامی فرارسیدن میلاد هشتمین اختر تابناک امام و ولایت، امام رضا (ع) را به عموم شیعیان جهان تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی، در این پیام آمده است: ای امام غریب! ای قبله‌ آمال مشتاقان! هنگامی که نقش گنبد پر نور تو در پرده‌ چشمان مان می‌افتد، آمیزه‌ای از احساس تعالی و شکوه در قلب‌‌هایمان می‌نشیند. نقشی که محبت و دوستی تو را پیوسته در رگانمان به دوردست‌ترین منافذ جسم و جان می‌رساند و حاصل این پیوند چیزی نیست جز فروزان‌تر شدن آتش عشق ولایت تو که به مثابه‌ میراثی پر ارج در سینه‌هایمان جاوید شده ‌است.
اینجا خاکی است که وسعت صد افلاک در برابرش بهایی ندارد، زمینی است که قرن‌های دیرینه میزبان وجودی بزرگوار و باعظمت است؛ وجودی که تا بوده، سرچشمه‌ پاک مهر و لطف و عطوفت بوده است.
به خود می بالیم که سرزمینمان میزبان شماست ای امام مهربانی ها و سر افرازیم که در سالروز میلادتان تمام ایران اسلامی غرق در شور و شعف به جشن و سرور برخاسته است.
در ادامه این پیام آمده است: فرخنده میلاد طلوع هشتمین آفتاب سپهر امامت و ولایت، خسرو اقلیم توس و انیس النفوس، میراث دار گنج عصمت و سکّان دار سفینه ولایت، خورشید درخشان خاوران و ولی نعمت ما ایرانیان حضرت ابن الحسن الرضا(ع) که حرم امن و باصفای او پناهگاه دلشکستگان و درماندگان غریب است، را به محضر حضرت بقیة الله الاعظم (عج)، شیعیان جهان، رهبر معظم انقلاب، مراجع عظام تقلید، تشنگان کرامت اهل بیت علیهم السلام و زوار و مجاورین حرم مطهر آن امام همام تبریک و تهنیت عرض نموده و توفیق کسب فیض و بهره مندی بیش از پیش از دریای فضائل و کرامات این انوار الهی را برای همگان مسألت داریم.

تنظیم: هومن بهلولی