تبیان، دستیار زندگی
مدیرکل روابط عمومی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خواستار تدوین شاخصه های روابط عمومی حرفه ای شد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

شاخصه‌ های روابط‌ عمومی حرفه‌ای تدوین شود

روابط عمومی

مدیرکل روابط عمومی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خواستار تدوین شاخصه‌های روابط‌عمومی حرفه‌ای شد.

به گزارش  روابط عمومی، حسن رضایی که در دیدار با مسئولان سومین کنفرانس حرفه‌ای‌گرایی در روابط‌عمومی سخن می‌گفت با اعلام مطلب فوق افزود: بدیهی است حرفه‌ای‌گرایی در روابط‌عمومی به معنای حرفه‌ای شدن فعالیت در این بخش از آرزوهای مدیران و کارشناسان حوزه روابط‌عمومی است اما مهم این است که در تعاریف و تدوین شاخص‌ها به زبان مشترک برسیم.
وی با اشاره به اینکه اگر تعریف مشخصی از حرفه‌ای‌گرایی در روابط‌عمومی نداشته باشیم ممکن است نتیجه تلاش‌ها ابتر باقی بماند افزود: در این مسیر نباید نسبت به بررسی تجارب بین‌المللی بی‌تفاوت باشیم.
مدیرکل روابط عمومی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی اظهار امیدواری کرد سومین کنفرانس حرفه‌ای‌گرایی در روابط‌عمومی به اهداف موردنظرش دست یابد.
در این دیدارعلی شوقی بنام دبیر کنفرانس با اشاره به استقبال کارشناسان روابط‌عمومی نسبت به مطالب طرح  شده در دو دوره قبل کنفرانس گفت: روابط‌عمومی حرفه‌ای و حضور موثر در رسانه‌های اجتماعی، روابط‌عمومی حرفه‌ای و اصول و فنون مذاکره، روانشانسی مثبت نگر و روابط‌عمومی حرفه‌ای و روابط‌عمومی حرفه‌ای و باز طراحی برند عناوین کارگاه‌هایی هستند که در این کنفرانس برگزار خواهند شد.
علاقمندان به حضور در این کنفرانس می‌توانند فرم فراخوان را از سایت www.i-pr.ir  تهیه یا با شماره‌های 88807453-88898326 تماس حاصل نمایند.

تنظیم: هومن بهلولی