تبیان، دستیار زندگی
جمعی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی در نامه ای به حسن روحانی، بر لزوم ادامه حمایت از جریان مقاومت در منطقه تاکید کردند.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

نامه نمایندگان مجلس به رئیس‌جمهور


جمعی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی در نامه‌ای به حسن روحانی، بر لزوم ادامه حمایت از جریان مقاومت در منطقه تاکید کردند.

مجلس

جمعی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی در نامه‌ای به حسن روحانی، بر لزوم ادامه حمایت از جریان مقاومت در منطقه تاکید کردند.

جمعی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی نامه‌ای را خطاب به حجت‌الاسلام حسن روحانی رئیس جمهور نوشتند که در آن بر لزوم ادامه یافتن حمایت از جریان مقاومت تأکید شده است.

بهارستان نشینان در جلسه علنی امروز سه‌شنبه پارلمان در حال امضای این نامه هستند که طی پیگیری‌های خبرنگار فارس مشخص شد نامه مذکور تاکنون به امضای بیش از 70 نفر از وکلای ملت رسیده است.
در همین زمینه، جواد کریمی قدوسی نماینده مردم مشهد مجلس شورای اسلامی و عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی خانه ملت ، با اشاره به نامه نمایندگان مجلس به رئیس‌جمهور پیرامون لزوم ادامه‌یافتن حمایت از جریان مقاومت در منطقه گفت: ملت قهرمان و مقتدر ایران در این نامه به آقای رئیس‌جمهور از لسان و قلم نمایندگان تاکید کردند که در عمل مواضع روشن رئیس‌جمهور محترم در دفاع از ملت مظلوم فلسطین و جریان مقاومت باید مورد حمایت عملی تمامی مسئولان قرار گیرد.

وی اضافه کرد: با این اقدام و حمایت از مقاومت شبهه‌آفرینی‌های نظام سلطه و رژیم صهیونیستی و همچنین اوباما مبنی بر اینکه با توافق وین اسرائیل امنیت بیشتری خواهد یافت و این توافق به نفع اسرائیل است گرفته می‌شود.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با تاکید بر لزوم ادامه یافتن حمایت از آرمان قدس شریف خاطرنشان کرد: اقدام رئیس‌جمهور محترم و وزارت دفاع در این راستا باعث قوت قلب مسلمین مظلوم  مبارزان جبهه مقاومت در تمام منطقه و جهان می‌شود.

ملت قهرمان و مقتدر ایران در این نامه به آقای رئیس‌جمهور از لسان و قلم نمایندگان تاکید کردند که در عمل مواضع روشن رئیس‌جمهور محترم در دفاع از ملت مظلوم فلسطین و جریان مقاومت باید مورد حمایت عملی تمامی مسئولان قرار گیرد

متن کامل این نامه به شرح ذیل است:

جناب آقای دکتر روحانی

رئیس محترم جمهوری اسلامی ایران

سلام علیکم

همانگونه که مستحضر می‌باشید جنایات رژیم صهیونیستی توسعه پیدا کرده و به کودک‌سوزی روی آورده‌اند و از طرفی کرانه باختری رود اردن در فلسطین اشغالی نقش راهبردی در آزادسازی قدس شریف دارد.

در حالی که شاهد قدرت بلامنازع حزب‌الله در جنوب لبنان و فعال شدن جبهه قنیطره در سوریه و شگفتی‌سازی‌های مقاومت در غزه می‌باشیم و جهان اسلام نیز با حرکت شوم تکفیری‌ها در حالت جنگی و آمادگی رزمی قرار گرفتند ضروری است با توجه به تاکیدات حضرتعالی که حمایت از جریان مقاومت در منطقه ادامه خواهد یافت و همچنین نظر رهبر معظم انقلاب اسلامی که فرموده‌اند کرانه باختری باید مسلح شود و تاکید اخیر معظم‌له در روز گذشته «هر کسی اسرائیل را بکوبد مورد حمایت ما قرار می‌گیرد، این مسئله ادامه یابد.»
تاکید می‌شود وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح و وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در این اقدام مهم تلاش وافری را زیر نظر مستقیم حضرتعالی به عمل آورند تا در آینده مظلومین فلسطین در این منطقه بتوانند همچون غزه عمق راهبردی رژیم صهیونیستی را هدف موشک‌های ویران کننده خود قرار دهند.

بخش سیاست تبیان

منبع : تابناک