تبیان، دستیار زندگی
شرکت نوآوران ابزار دانش آموز – نادکو (سهامی خاص) در حوزه زنجیره خلاقیت - مهارت در زمینه سرگرمی های علمی و آموزشی فعالیت می كند و برگزار کننده کلاس های روباتیک در مدارس و مسابقات معتبر نادکاپ نیز هست.....
عکس نویسنده
عکس نویسنده
نویسنده : زهرا انصاری
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

شرکت نوآوران ابزار دانش آموز

شرکت نوآوران ابزار دانش آموز


مسابقات نادکاپ
شرکت نوآوران ابزار دانش آموز – نادکو (سهامی خاص) در سال 1382، برای تولید وسایل کمک آموزشی علوم نوین و روبوتیک توسط برخی از فارغ التحصیلان و مربیان مدارس سمپاد (تیز هوشان) در تهران تاسیس شد. این شرکت در حوزه زنجیره خلاقیت - مهارت در زمینه سرگرمی های علمی و آموزشی فعالیت می كند.

شرکت نوآوران ابزار دانش آموز


این شرکت هم اکنون ضمن تولید 8 بسته کمک آموزشی روباتیک، برگزار کننده کلاس های روباتیک در مدارس و مسابقات معتبر نادکاپ نیز هست. نادکو علاوه بر روباتیک در زمینه شیمی، هوافضا، زیست شناسی، نجوم و خلاقیت هم با تولید بسته های کمک آموزشی، کلاس های فوق برنامه برای مدارس برگزار می نماید.

شرکت نوآوران ابزار دانش آموز

مسابقات نادکاپ  با همکاری شرکت نادکو و دانشگاه صنعتی شریف با اهداف زیر برگزار می شوند:
• آموزش با محوریت مهارت و خلاقیت
• تقویت وجدان کار
• انضباط اجتماعی و کارآفرینی
• ایجاد خودباوری و اعتماد به نفس در دانش آموزان
• تقویت هویت ملی و فرهنگی با تاکید بر توانایی‌های علمی داخلی
• برگزاری مسابقه دانش آموزی مطابق با سن و توانمندی‌های دانش آموزان
• گسترش و ترویج علوم نوین با محوریت مهارت و خلاقیت در فضای دانش آموزی عنوان کرد.

تاکنون 18 دوره از این مسابقات در رشته های مختلف و در شهرهای مختلف ایران برگزار شده است. یک دوره از این مسابقات در دانشگاه  ولنگونگ دبی و با شرکت 250 نفر از ایران و کشورهای حوزه خلیج فارس برگزار شد. همچنین اولین دوره مسابقات روبات های شهری در شهریور ماه 94 و در شهر کرج برگزار می شود.


دانش آموزان به صورت تیمی و در رده‌های مختلف سنی می‌توانند شرکت کنند. در هجدهمین دوره این مسابقات بخش های زیر وجود داشته است: 26 بخش رباتیک، 5 بخش هوافضا، 5 بخش نانوشیمی، 4 بخش زیست فناوری، 4 بخش نجوم و 4 بخش اپلیکیشن های اندروید. رقابت‌‌های نادکاپ در چهار رده سنی شامل سه سال اول دبستان، سه سال دوم دبستان، سه سال اول دبیرستان و سه سال دوم دبیرستان ترتیب یافته و در حدود 50 بخش مسابقه‌ای برگزار می‌شود.

شرکت نوآوران ابزار دانش آموز


در سایت های شرکت نادکو  سابقه ی تمام مسابقه های نادکاپ، قوانین و اطلاعیه های مربوط و اسامی برگزیدگان وجود دارد. همچنین در این سایت اخبار دنیای علوم نوین و آخرین اخبار شرکت و مسابقه را می توان دید و نیز فیلمی از برگزاری مسابقه قابل دسترسی است. اسامی نمایندگان فروش محصولات در استان های مختلف را می توان در این سایت پیدا کرد. تالار گفتگوی این سایت برای انتقال تجربه ها و بررسی و پاسخ به مشکلات اعضا است.

شرکت نوآوران ابزار دانش آموز


سایت رسمی مسابقات نادکاپ برای اطلاع از آخرین اخبار و هم چنین ثبت نام اینترنتی آن شکل گرفته است.
استفاده و عضویت در سایت رایگان است و فقط اعضا می توانند به مقاله های سایت دسترسی داشته باشند.
آدرس:
دفتر مرکزی تهران
تهران – خیابان آزادی- خیابان حبیب اله- خیابان قاسمی – روبروی درب شمالی دانشگاه صنعتی شریف - کوچه تیموری – بن بست شهرام – پلاک 10 – واحد 2
 66197290  - 66023549 – 66023465

http://www.nadcup.ir/

http://www.nad-co.com/

مطالب مرتبط:

سلسله مقاله های معرفی سازمان ها و سایت های بین المللی 


تهیه کننده : زهرا انصاری - تنظیم: یگانه داودی