تبیان، دستیار زندگی
طری بعد از صحبت هاى فراوان پیرامون مسأله كاپیتانى پرسپولیس، بالاخره بازو بند به بازیكنى كه شایستگى كاپیتانى پرسپولیس را داشت رسید. پژمان نورى كاپیتان پرسپولیس مقابل صبا بود هر چند این كاپیتانى براى او خوش یمن نبود و ...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

درحاشیه بازی پرسپولیس – صبا باطری


بعد از صحبت هاى فراوان پیرامون مسأله كاپیتانى پرسپولیس، بالاخره بازو بند به بازیكنى كه شایستگى كاپیتانى پرسپولیس را داشت رسید. پژمان نورى كاپیتان پرسپولیس مقابل صبا بود هر چند این كاپیتانى براى او خوش یمن نبود و اخراج او در دقیقه 67 كار را خراب كرد.


امیدها روى نیمكت

حضور بازیكنان تیم امید پرسپولیس روى نیمكت ذخیره هاى این تیم جالب توجه بود. در این بین امیرحسین ایپكچى مدافع میانى تیم امید قرمزها كه براى اولین بار به فهرست 18 نفره تیمش راه پیدا كرده بود نیز نكته جالبى بود.

استقبال نشد

حضور كم تعداد تماشاگران در بازى روز گذشته پرسپولیس - صبا از نكات جالب توجه این بازى بود. پیش بینى مى شد حداقل 30 - 20 هزار هوادار سرخپوشان از این بازى استقبال كنند اما مثل اینكه بازیهاى ضعیف این تیم در هفته هاى گذشته و سرماى هوا مانع از این امر شده بود.


اسپانسر جدید براى داوران

تغییر اسپانسر داوران لیگ برتر در این بازى روى لباس داوران خود نمایى مى كرد. به نظر مى رسید با اسپانسرهایى كه كمیته داوران گرفته وضع قاضیان فوتبالى در روزهاى آینده بهتر شود. البته امیدواریم!


ساها كنار مدیرعامل

روبرت ساها مدافع اهل اسلواكى پرسپولیس كه از حضور در این بازى محروم بود در كنار محمدحسن انصارى فرد مدیرعامل باشگاه در جایگاه ویژه نشسته و نظاره گر بازى هم تیمى هایش بود


یحیى 2 گله!

روز گذشته یحیى گل محمدى بازى جالبى ارایه داد. در روزى كه یحیى به عنوان هافبك میانى وارد میدان شده بود 2 گل به ثمر رساند كه یكى از آنها به تور خودى و دیگرى به دروازه حریف نشست. هر چند این 2 گل هر 2 مردود اعلام شد تا یحیى از حضور مؤثر در جدول گلزنان باز ماند!


فرصت به ایپكچى نرسید

در آخرین دقایق وقت هاى تلف شده دنیزلى دست به یك تعویض زد تا وقت بازى را تلف كند. نیما قویدل در اولین حضورش به بازى آمد تا او هم طعم دویدن با پیراهن قرمزها را بچشد اما فرصت به ایپكچى نرسید و او در كنار خط ماند تا امیدوار به بازیهاى آینده البته در صورت نرسیدن بیرون مانده هاى پرسپولیس باشد.


دو دستگى هواداران

در دقایق پایانى بازى دیروز دو دستگى عجیبى در بین هواداران پرسپولیس دیده مى شد. عده اى فقط به تشویق این تیم تا آخرین دقیقه پرداختند و عده اى دیگر بازیكنان را مدام به كم فروشى و بى غیرتى متهم كرده و فریاد اعتراض سر مى دادند. شاید این دو دستگى در ادامه لیگ پرسپولیس را متضرر كند.


تشویق پروین

محمد پروین در حضور 20 دقیقه اى خود كه البته نمایش پرفروغى هم نداشت به طرز خیره كننده اى از سوى هواداران تشویق شد. شاید طرفداران پرسپولیس خیالشان راحت است كه اگر دنیزلى به محمد بازى دهد او خیلى زود جا پاى پدرش بگذارد هر چند به نظر مى رسد حالا حالاها این امر بعید باشد.


نیكبخت درگیر!

دیروز درگیرى هاى علیرضا واحدى نیكبخت در طول بازى با بازیكنان صبا در نوع خود جالب بود. از برخورد بیرون زمین او با بیات گرفته تا كشیدن بازوبند سهراب و درگیرى با بیگى. دیروز نیكبخت همه كار كرد تا پرسپولیس برنده باشد


معدنچى بیرون نمى رفت!

در لحظه اى كه تابلوى تعویض معدنچى در دقیقه 90 بلند شد او با حالتى معترض و عجیب پشت خود را به سمت نیمكت كرد و زیر لب چیزى گفت: هر چند بعد از بازى مشخص شد كه اعتراض مهرزاد به تعویض خودش نبوده و مخاطب شخص دیگرى بوده است